Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Instructie/onderhoudsboekje Silverwing GL 500

 
Schrijver Guernica
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 aug. 2003 03:02 
Wie helpt me eraan? Een kopie van het originele mag natuurlijk ook. Ik betaal de kosten voor kopiëren en verzenden natuurlijk (wel in België.. of de Nederlandse posterijen dat zullen vinden????).
Een werkplaatshandboek (Peters) heb ik reeds hoor dus aan de gekende aankoopadressen heb ik niet direct iets.
Thx, Guernica

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 24 aug. 2003 19:53 
Hallo,
ik heb ooit voor mijn cx 500 bij Honda Nederland (de importeur) een kopie van het instructieboekje opgevraagd en toegezonden gekregen. Misschien wil de importeur in Belgie hetzelde voor jou doen?
Succes, Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dewitte
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2003 13:44 
Marcel, hoe dik is dat boekje?
Als het een beetje te behappen valt en als de importeur het goed vindt zou ik het originele boekje in kunnen scannen en als pdf-file aan kunnen bieden. Zodat mensen dat kunnen downloaden via de site.
Dit alleen na uitdrukkelijke (schriftelijke) toestemming van de importeur. En natuurlijk met medewerking van de de CX500 webmaster

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 25 aug. 2003 19:50 
Hallo dewitte, tja, het waren een paar A 4tjes bijelkaar. Ik heb het boekje niet meer anders kon ik het je wel precies vertellen.
Maar volgens mij maakt de dikte niet uit voor jou plan. Als je het voor elkaar zou krijgen dat je met toestemming van de uitgeverhet boekje als pdf file op de site mag zetten lijkt me dat een uitkomst voor veel CX rijders.
Ik hoop dat het je lukt.
Marcel. (uit Amersfoort)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 aug. 2003 20:22 
Heren, jullie idee is prima hoewel ik me afvraag of je daar toestemming voor krijgt (auteursrecht). Graag even coordinatie qua verzoeken aan de importeur. Coen heeft daar een contactpersoon en ook ik heb daar (al heel lang) een verzoek liggen. Ik denk dat het verstandig is om te voorkomen dat Honda Nederland door verschillende clubleden wordt benaderd.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dewitte
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 aug. 2003 12:15 
Zelf zal ik geen actie ondernemen naar de importeur, als je van m'n diensten gebruik wilt maken, mail je gewoon even naar dewitte. Ik hoop dat het lukt. Met motorfietsen van 20 tot 25 jaar oud, begrijpt de importeur toch ook wel dat het niet om een commercieel doel gaat. Maar om 'blinde' bezieling voor de CX! Succes.
dewitte@hondacx500.com

Schrijver Guernica
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 aug. 2003 00:35 
Zeg, Beste Floris, als jouw verzoekje daar al (héél) lang ligt betekent dat dan niet dat de importeur zijn klanten verwaarloost? Of hij dan zo zwaar zal tillen aan de bereidwillige diensten van een heel vriendelijk hondacx-lid die het als pdf wil aanbieden???
Staat er tenandere een 'copyright' op het originele instructieboekje?
Mvg,
Guernica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Instructie/onderhoudsboekje Silverwing GL 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven