Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Perikelen met een cdi

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 mei 2010 18:10 
We zitten hier gezellig op de camping bij Leeuwaarden. Vanochtend zouden Werner en ik even Grou in rijden. We zijn nauwelijks Leeuwaarden uit gekomen. Werner's cx kuchte en knalde de hele stad wakker. Voor mijn veiligheid heb ik maar een halve kilometer afstand gehouden. Bleek ook nodig want na een harde knal kwam er iets achter de motor vandaan, gelukkig was het maar een pluche pop en niet de einddemper zelf. Toen hebben we maar besloten om terug te rijden naar de camping en de rezerve cdi te proberen. De dag ervoor heeft Werner die getest zodat ik hem thuis kan proberen. Eenmaal het zadel verwijdert kwam de oorzaak van het knallen aan het licht. Een kabel was net niet goed genoeg aangesloten waardoor de motor soms op een cilinder liep.
Uiteindelijk hebben we vandaag toch nog Grou bereikt en kunnen we morgen gerust aan de elfstedentocht beginnen.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 mei 2010 21:40 
gelukkig vandaag en niet morgen, zulke pechgevalletjes.
mooie tocht morgen!!
groet, theoj

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Perikelen met een cdi

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven