Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

remklauwen met dubbele of enkele zuigers?

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 juni 2010 12:54 
Hoi wie weet.....

mijn honda cx 500 c juli 1983 met ijzeren hondatekens op de tank had 2 voorremschijven met dubbele zuigers en nu plaatste lieve Dre zomaar voor nop anderen erop, die zijn met enkele zuigers, we weten tot nu toe niet echt wat orgineel is voor de mijne, who knows??????

Groetjes Marja



CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 21 juni 2010 14:30 
hallo skip,

jij ook hier? haha.. das toevallig he. leuke foto maar heb je de hond in de topkoffer gepropt

groetjes werner (ook hier)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 juni 2010 15:20 
ha mien skat!!!!!!!!!!!!!!!!! mail net naar 2 knullen/mannen via hetnet omtrent die klauwen ))
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Dre67
Gast 
#4 | Geplaatst: 21 juni 2010 16:02 
En al wijzer geworden betreft het ijzer??

Dré ook toevallig hier.

Eens anders als via tel.

Groeten,

Dré

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 juni 2010 16:02 
hoe kan ik mij uitloggen?

Ik drukte de site gewoon weg en nu vanmiddag kom ik hier weer en ben gewoon ingelogd, is dit normaa?

vriendelijke groetjes mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 21 juni 2010 16:33 
Hallo Mai, als je niet uitlogt, dan sta je de volgende keer dat je de site bezoekt nog ingelogd. (afhankelijk van de instelling van je PC.)
Als je uit wil loggen, moet je voordat je de site afsluit, in de balk bovenaan op het knopje "prikbord" klikken, dan zie je dat je achter je inlognaam de tekst "uitloggen".
En volgens mij had een 1983 CX500 custom vanaf de fabriek enkele remzuigers. Amerikaanse modellen (met 1 remschijf) hadden wel dubbele zuigers.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 juni 2010 17:13 
Dank je Marcel en DRE skat zie je dat nu, we moeten wel uitloggen haha ik bel je nu niet weer. x skip (mensen hij is goede vriend hoor idem dito zijn marian)
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver theojansen
Gast 
#8 | Geplaatst: 21 juni 2010 18:51 | Aangepast door: theojansen 
@Marcel, de latere types cx500c, zonder cdi hebben ook dubbele remzuigers.
@ Mai, dat is toch juist handig, dat ingelogt blijven; hoef je niet steeds opnieuw in te loggen.
groetjes, theoj.

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 juni 2010 19:39 
toch niet Theo Jansen uit Raalte he????
getrouwd met Anne Marie ook oude vrienden, met dochter maaike winnaar van popstars ca. 2008, maar dank je nu ga ik Dre dus wel bellen .
Ik kocht mijne onder rotterdam in juli 2002 en diegene had hem van een motorrijschoolman in 1983 gekocht waar 1 les op gegeven was, vandaar vond ik het raar als die dubbele zuigers niet orgineel waren, die verkoper liet alles maken, ik doe het zelf en ook met hulp...he Dre .

Dank U...ook Mike en Ja.Bijlsma, ik weet nu voldoende,
Vriendelijke groetjes Mai, Apeldoorn
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 21 juni 2010 21:16 
@Theo, heb ik ook weer iets geleerd!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 21 juni 2010 22:25 
maar dubbelzuigerig remt wel beter dan enkelzuigerig, waarom vervangen...
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver mai

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 21 juni 2010 23:29 
omdat die anderen het nooit deden al 7 jaar remt dat ding amper na vaak open gehad te hebben kocht ik deze, maaar kan zo weer terug naar de anderen tzt eerst revisiesetje poberen en dan de kabel rechts, zei Dre en anderen daarvoor ook al, dat ding zal 1 keer echt remmen zolang ik erop kan rijden .

groetjes Mai, Apeldoorn
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 22 juni 2010 11:34 
ok op die fiets
heb ook dubbelzuigerige klauwen en stalen remleidingen, maar die remt echt als een tiet!!
succes ermee iig
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 23 juni 2010 09:04 
Ik heb een silverwing, met grote remschijfen en dubbelzuigerige remklauwen. Remmen dat ding, maar ik het ook een CX met gewone schijven en een enkelzuigerige remklauw, en deze remt net zo goed??????
Vertel mij het maar?
Het is wel zo dat ik bij 100km per uur makkelijk de voorband over het asvalt kan laten gieren. Niet te lang, want dan ga ik op mijn bek.
Groetjes marco.......
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver mai

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 23 juni 2010 10:57 
Hahahaha Marco

Dat gieren laat ik dus liever aan jullie over, ben ik te oud (55) voor en minder kapitalistisch om zomaar even nieuw rubber op de motor te gooien, dus gewoon remmen zou al een geschenk zijn, maar komt goed dus eerst die kabel oid. ging me er alleen om wat er op d emijne officieel hoort, ik heb dus geen cdi kastje onder het zadel wel 2 stekkertjes met tekst NEC en MC-5194 erop.

dank U... dank U allen, voor de reactie.

Ik groet U, Marja
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 remklauwen met dubbele of enkele zuigers?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven