Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

wermner z'n motor op de voorpagina

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 juli 2010 20:57 
Hee Werner , je motor staat erbij, hoe kan dat nu???
hij komt om de twee minuten langs.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 juli 2010 20:59 
waar???
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 juli 2010 21:04 
ja ik sta in de slide show, maar de foto is oud daar is mijn motor nog kaal hahaha...

hier een link met het verhaal van toen en nu; http://beinhart.hyves.nl/blog/35426887/veranderingen/1O6N/

groetjes werner (nieuwe foto mag in de showroom)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver mai

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 juli 2010 21:04 | Aangepast door: mai 
Waauwwwww
wat een lekker diertje ......!!!!!!!!!
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 juli 2010 22:04 
't Is een Beest!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver mai

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 juli 2010 22:44 | Aangepast door: mai 
jaa kruising van een yorkshere dus hahahahaha
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 juli 2010 22:55 | Aangepast door: beinhart 
ja ik weet het, ik ben een lekker dier..

en ja ik kan ook de beest uithangen haha, maar meestal gedraag ik me wel? mag toch overal weer terugkomen

maar roy is gewoon een australiër, een grote york, niks kruising hij ging gewoon rechtdoor over de rotonde

groetjes werner (zoek nog een vuvuzela om aan de motor te hangen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver voorbijganger
Gast 
#8 | Geplaatst: 3 juli 2010 11:29 
Werner
(zoek nog een vuvuzela om aan de motor te hangen)
Bij de lidl

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 3 juli 2010 18:46 
undefined:
Werner
(zoek nog een vuvuzela om aan de motor te hangen)
Bij de lidl

nou ik kan alles wel gaan kopen,maar het is de kunst van het verzamelen, zo bracht beussie een doos sleutelhangers mee vanuit alkmaar ergens? naar de onderdelenbeurs.

dus een vuvuzela had ik voor 5euro aan postzegels kunnen hebben, maar ik heb hier nog zoveel postzegels hihi...

groetjes werner (wacht rustig af)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 wermner z'n motor op de voorpagina

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven