"O ja, en ergens ook nog lid van de CX club....... maar daar hebben we nu geen tijd meer voor

"
@Hans, ik neem aan dat je dit als geintje bedoelt. Op de Goldwing van Coen staat: "Sonst fahre ich CX", gekocht in Vechta.
Ons leven is de CX en ja met nog andere dingetjes erbij.
Verder komt het heus wel in orde met SJK.
En als er onvrede en ongenoegen over jullie Voorzitter is, omdat hij ook een Goldwing en Vespa heeft, leden bang zijn dat Coen zijn voorzitterschap daardoor niet goed doet, dan wil ik dat graag per mail: Lieke.berends@gmail.com horen.
Ik vind het top dat Mike onze andere hobby's waardeert en deze met onze leden wilt delen. (Hij wilt immers ook een V90 Douglas... jammer Mike, wij hebben op dit moment, zoals wij weten, de enige met dit model in Nederland)....
Wij steken niets onder stoelen en banken en durven voor onze hobby's uit te komen. En ja... van Vespa-rijden ga je ook van lachen en geniet je van andere routes en dingentjes die met de motor niet tegenkomt en komen mag..... Ik voel me net een puber die mag rondcrossen en snap de jeugd nu echt.
Maar deel de liefde voor de Vespa met andere Vespa-rijders.
Lieke

(die er wel steeds meer van gaat balen dat wij niet onze dingetjes erbij mogen hebben, er zijn ook CX-liefhebbers die ik nooit met een CX gezien heb, en dat wordt wel geaccepteerd, dan ga ik ook wel eens dingen afvragen of dat echte CX-rijders of liefhebbers zijn).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.