Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Even Gas terug,,,,,

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 juli 2010 09:51 
Beste mede club genoten.

Velen zullen het al wel weten, maar voor de leden die het nog niet weten, het volgende. Ik word in de maand augustes Vader. Dat houd in dat ik met ingang van deze datum een stap terug moet doen met het sleutel werk. Mensen waar ik nog afspraken mee heb lopen worden zo goed mogelijk afgehandeld. Nieuwe afspraken ga ik de komende drie maanden niet aan.

Wat ik nog wel doe is aktief bezig blijven met het helpen van mensen via de mail en of telefoon. In mijn boeken winkel kan ik er de tijd wel voor vinden om te mailen. Bellen is wat moeilijker, als ik klanten heb dan gaan die voor.

Voor onderdelen kun je nog wel bij mij terecht, alleen op afspraak in de avond uren. Gewoon even bellen, en dan weet je of het kan of niet.

Dan hoop ik nog wel wat tijd te vinden om nieuwe verhalen te schrijven. Er staan er al drie klaar, en ik hoop dat die spoedig naar de club komen en dat ze dan hier weer bij de andere verhalen geplaatst worden.

Hopende hiermee iedereen van dienst te zijn geweest, heeft men vragen, laat het me weten.

Met vriendelijke groet van een nieuwe aankomende trotse vader.

Groetjes Marco
0321 312336
06 58842273

Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 juli 2010 10:04 
Leuk, gefeliciteerd!
Hebben jullie al een naam bedacht? Ik zit zelf te denken aan Cornelis Xander (of Cornelia Xaviera als het een meisje wordt). Of Gert Leo (of Gerdine Leanne). En als het kindje dan ook nog eens geboren wordt om 5:00, is het helemaal feest

Succes in elk geval de komende tijd!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 juli 2010 12:12 
veeeel sterkte gewenst de komende tijd.
samen met Pjotter a.s. vaders, gefeliciteerd!
@jimi, leuk bedacht hoor.
theoj

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 juli 2010 12:21 
Marco en je lieve vrouw gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst die op deze wereld komt
Marco over namen ik heb er twee voor elk
Silverwing en Zilverwing
groeten uit Wieringerwerf
Ouwe_Jan
Die nog hoopt dat hij over grootvader wordt
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 juli 2010 12:25 
Mooi, leuke namen, ik heb wel wat namen, maar dat blijft even voor me zelf en Karin. Bedankt voor de berichtjes groetjes
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 juli 2010 12:50 
Marco en Karin, ook alvast gefeliciteerd met de nieuwe spruit en het ouderschap.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 juli 2010 15:01 
marco en karin,

wacht rustig af op de beschuit met muisjes...

namen maakt niet zoveel uit, als hij/zij maar van motorrijden gaat houden, dat zal wel lukken met zo'n papa

groetjes werner (zie de maxicosi als in plaats van de topkoffer haha)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 juli 2010 18:46 
Heey Marco en Karin,

Van harte gefeliciteerd met jullie aankomende ouderschap! Uiteraard was het al een beetje zichtbaar op de onderdelenbeurs. Dat wordt de komende tijd sleutelen aan een zijspan!! Anders kan het nieuwe kindeke niet mee op tournee!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 14 juli 2010 19:00 
Karin, Marco,

Ik had het al een beetje gezien, toen ik laatst bij jullie was.
Zo ben je samen, en zo heb je een gezin.

En aan alle "soon-to-be-pappa's":
Het gaat echt nooit vervelen. En dat vind ik na 27 jaar nog steeds.
Anders, ja, dat wel, maar nooit een saai moment!

Harmony,
Hns.
( die 27 jaar geleden niet had gedacht dat het zulke geweldige zonen zouden worden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Peter1
Gast 
#10 | Geplaatst: 14 juli 2010 19:01 
Met één kind al een stap terug doen...Ik heb er 4...maar ik heb dan ook 4 stappen of meer terug gedaan...
Geniet van de tijd saampjes. Die pakken ze iig niet meer af.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 14 juli 2010 19:23 | Aangepast door: coenox 
Ja, leuk hoor. Ik heb het een beetje overgeslagen, die eerste fase. Vijf jaar geleden ging ik een kopje koffie drinken bij Lieke. Maar ja, gelijk een soort blikseminslag. En nu een gezin met pubers. Stapje terug? Ja, op sommige fronten. Maar volgens het cliché krijg je er een hoop voor terug. En dat is ook echt zo. En voordeel van het krijgen van grote kinderen is dat je het motorrijden geen jaar hoeft te laten. Ik wist niet dat kinderen zo leuk konden zijn. Niet per sé altijd trouwens ...... zeker met pubers . Maar niets leuker dan dat wat jij geleerd hebt op hen over te brengen. En dat is ongetwijfeld nog leuker als je er vanaf het begin bij bent.

Geniet ervan as. vaders!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 14 juli 2010 21:14 
Marco en karin gefeliciteerd met de kleine op komst en sterkte met de komende slapeloze nachten. Ik voel met jullie mee.

Adiõs pjotter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 16 juli 2010 16:33 
leuke mooie teksten,
Ik houd iedereen wel op de hoogte,
Groetjes Marco.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even Gas terug,,,,,

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven