Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

100.000

Schrijver Willem CX
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2010 12:10 | Aangepast door: Willem CX 
Vandaag is mijn motor over de 100.000 km gegaan. 't Is maar een getal maar ik vind het toch wel iets bijzonders. Het leek wel alsof de motor vandaag zei: "Als je me goed behandel dan haal ik die 200.000 ook nog wel...".

Willem

honderdduizend
honderdduizend
Verwijder bestand #1

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2010 16:56 
Die van mij ging het klokje rond in Noorwegen. Daarna heb ik er helaas niet naar geluisterd. Na het Deense treffen had ze er genoeg van en mocht ik vanaf duidsland lopen. Ze kon geen dag meer wachten.
Cosmar (hoopt op 500K)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2010 16:56 
Die van mij ging het klokje rond in Noorwegen. Daarna heb ik er helaas niet naar geluisterd. Na het Deense treffen had ze er genoeg van en mocht ik vanaf duidsland lopen. Ze kon geen dag meer wachten.
Cosmar (hoopt op 500K)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 juli 2010 23:10 
Die van mij ging in Spanje voor de 2e keer op 000000
Op naar de 3e keer.

Adiõs pjotter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2010 14:08 
Ook die van mij weet niet van ophouden. Ik heb dan ook een SM motorfiets, en die wil ook nog even verder mishandeld worden door mij. Op naar de 300.000 kilo meter. Maar ik weet dat het blok dat niet meer gaat halen. Frame denk ik wel. Blok je is dan ook al aardig mishandeld door mij om te kijken hoe sterk het is en hoe lang het mee gaat.
Wel warm rijden, en altijd goede olie in het blok. Netjes onderhoud plegen, en dan vooral 8000 toeren rijden. Dat bedoel ik dan met SM, mishandelen en dan wil de wing nog harder. Het kan niet wachten om aan de volgende rit te beginnen. Motto is gas geven tot het niet meer verder wil. Trouwens, het rookt, zuipt en wipt, wat wil je nog meer van een motorfiets met indentieteits crieses.

Staat nu bij mij voor de deur van de winkel lekker buiten. (af te koelen...........denk het niet met deze warmte)

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 100.000

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven