Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

! ! ! Op naar Boekel 2004 ! ! !

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver kaspar
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 8 sept. 2003 14:50 | Aangepast door: kaspar 
Aan alle organisatoren: dank voor de organisatie! (ook al kon ik er zelf maar tot aan de toertocht bij zijn)
Gr. Kaspar
lang leve de rat-bike! (ofwel: als het maar functioneert)

Schrijver MAST

Moderator 
#17 | Geplaatst: 8 sept. 2003 16:36 | Aangepast door: MAST 
Hallo, ook ik sluit me bij voorgaande sprekers/sters aan. Het was top!!
Ik heb trouwens ontdekt dat IJsvogels kunnen kraaien als een haan!
Ben benieuwd naar de foto's en hoop volgende keer twee nachten te kunnen komen.
Marcel(amersfoort)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 8 sept. 2003 19:59 
Bij deze willen wij ben en henny de organisatie van harte bedanken voor dit toffe treffen.
Het was jammer dat we vrijdags verhinderd waren, het was bere gezellig.
Startie proficiat dat je toch rijdend thuis gekomen bent.

Gr Ben en Henny

Schrijver udent

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 8 sept. 2003 21:34 
wat nu nog rest, is de bierlucht in mijn bus van de statiegeld kratten,nog wat lampjes terugbrenegn en dan vind ik geen spoor meer in en om huis van dit heerlijke weekend.
we hebben weer verschillende nieuwe namen op het prikbord(startie of startnie).Ook heb ik verschillende namen nu het echt gezien en weet je wat voorgezicht erachter zit.We zijn een beetje overdonderd van alle bedankjes,dat hadden we niet verwacht.Let wel mensen, niet alleen Diannne en ik hebben er aan gewerkt ,jullie mogen vooral Coen , Floris en Frans niet vergeten.Die hebben veel vooraf , en tijdens ook veel organisatie op zich genomen.Daarnaast is de Kern van Vechtagangers ook zeer aktief geweest.
Je moet dit met meerdere mensen gezamelijk aanpakken ,dan wordt het een succes.
Toot een volgende bijeenkomst en groeten,Houdoe , Theo
theo cx ds

Schrijver twannie
Gast 
#20 | Geplaatst: 8 sept. 2003 21:41 
bij deze hartelijk dank aan iedereen van de organisatie voor dit mooie weekend.
en ook alle cx rijders die ik heb ontmoet en gesproken vriendelijke groeten en bedankt voor de gezelligheid.

twan geerts baarle-nassau [ oude kentkenpaat ]

Schrijver Ray
Gast 
#21 | Geplaatst: 9 sept. 2003 11:50 
Zelfs zonder CX was dit een geweldig leuk weekend! Na de traumatisch brand op vrijdag had ik me geen betere slachtofferhulp kunnen wensen! Alle hartverwarmende reacties deden me echt heel goed. Inderdaad: het was onwijs goed georganiseerd, en het was leuk de gezichten bij de nicknames te zien! En natuurlijk al die verschillende CX-en, al was de mijne er dan niet bij. Aan alle CX-V-clubbers die hebben geholpen en georganiseerd: hulde en diepe dank!
En ook dank aan Jan, op wiens Pan European ik mocht meerijden tijdens de toerrit!
Groeten,
Ray (die het toch nog even moeilijk had toen ie na thuiskomst even bij zijn CX ging kijken en nu geveld is door griep/keelontsteking)
PS:de fotos + verhaal volgens snel!

Schrijver Ludger Becker
Gast 
#22 | Geplaatst: 9 sept. 2003 19:36 
Hallo aus Wesel,
ich bin Eurer Einladung zum CX Treff in Boekel gefolgt und hatte einen sehr schönen Aufenthalt auf dem Campingplatz in Boekel. Das Wetter hat sehr gut mitgespielt. Die Organisation ist gut gelungen und die sehr gut ausgearbeitete Fahrt hat so richtig gut getan.
Unter vielen netten Leuten konnte man sich angenehm austauschen und viele Erinnerungen austauschen.
Der Wettbewerb hat auch viel Spaß bereitet und gezeigt, wie schwer es doch ist die Maschine zu beherschen.

Ich freuen mich auf das nächste Treffen mit Euch und bedanke mich für die schönen Tage in Boekel.

Gruß, Ludger

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 9 sept. 2003 23:07 
Was helaas alleen vrijdag present, maar heb me toch uitstekend vermaakt. Volgend jaar zeker het hele weekend en probeer ook zeker één van de Duitse treffens mee te maken. Een grote pluim in een niet nader te specificeren plaats van alle organisatoren!
Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver niekvdh
Gast 
#24 | Geplaatst: 10 sept. 2003 20:51 
Helaas, ik zat in Italië... Goed dat het zo geslaagd is geweest. Ik ben net de motorcampings in Nederland langs geweest, en ik durf het hier nauwelijks te bekennen, op een FJR 1300. De grijns was na een week nog niet van mijn gezicht te beitelen. Dat ding reed met aanhanger 90 in zijn 1! Maar goed, ik kan inmiddels weer sturen met mijn GL, en dat blijft toch ook leuk. Waarom ik dit allemaal vertel: zowel d'n Toerstop (de Peel) als The Blue Star (Oost-Groningen) zijn geweldige motorcampings. Een idee voor de volgende? Waar ik dan wel bij hoop te kunnen zijn.

Niek

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 ! ! ! Op naar Boekel 2004 ! ! !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven