Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Help Ray

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 sept. 2003 12:10 
Voor degegen die het nog niet wisten: vlak voor vertrek naar Boekel is de motor van Ray afgefikt. Waarschijnlijk als gevolg van kortsluiting, alhoewel de precieze oorzaak nooit geheel duidelijk zal worden. Ray’s verslag plus foto’s zullen binnenkort op de website verschijnen.

Ray heeft te kennen gegeven dat hij van plan is om zijn fiets weer opnieuw op te bouwen. Zoals je je kunt voorstellen gaat er bij een brand nogal wat verloren. Met name de kunststof delen zijn rijp voor de schroothoop. Ik heb Ray mijn reserve buddysit gratis aangeboden. Die is niet perfect, maar nog wel bruikbaar.

Hierbij doe ik een oproep aan alle leden om onderdelen beschikbaar te stellen. Denk maar aan: luchtfilterkast, startrelais, kabelboom, achterspatbord/verlichting, enz. Misschien kan Ray zelf het beste aangeven wat hij precies zoekt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 9 sept. 2003 16:51 
Heb ook nog wel wat liggen. Ray, neem maar contact met mij op.
Idsart Attema uit Almere

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 sept. 2003 19:15 
he ray , herb je nog wat aan een knipperlichtautomaat?
heb ik een over.

Groetjes, theo
theo cx ds

Schrijver petophetnet
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 sept. 2003 21:00 
Hoi, Ik heb nog een lucht filter huis liggen met benodigd heden.
en ook nog andere onderdelen.

je kan me bereiken op:
06-22454557
030-2948414

gr Pat

Schrijver petophetnet
Gast 
#5 | Geplaatst: 9 sept. 2003 21:01 
ps, voor wlke type cx eigenlijk?
ik heb ook nog een achter licht voor een a type

gr Pat

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 9 sept. 2003 21:38 
ik heb nog wel een paar boutjes liggen

Schrijver Anoniem
Gast 
#7 | Geplaatst: 9 sept. 2003 21:39 
Op te halen bij Red Bandit
Maarre ik kom je wel helpen hoor !!

Schrijver Ray
Gast 
#8 | Geplaatst: 9 sept. 2003 23:24 | Aangepast door: Ray 
Ik kan niet vaak genoeg roepen hoe geweldig al deze hulp is, op zowel materieel als op motor-emotioneel gebied. Zoals ik al ergens eerder schreef, rijden we allen op bejaarde, niet echt flitsend presterende machines, enne..beauty is in de eye of the beholder, za'k maar zeggen. Maar alle steun en het afgelopen superweekend sterken me in de wil mijn arme zwartgeblakerde Schuddebuikje weer te restaureren.
Ik heb inmiddels contact met iemand in de buurt die erg veel onderdelen in de aanbieding heeft. Als mijn budget het toelaat kom ik daar waarschijnlijk een heel eind.
Theo: de knipperlicht automaat zit geloof ik in het kuipje, en die is niet verbrand. Wellicht wel beschadigd door te hoog amperage, dus ik hou je in gedachten.
Idsart: je naam is me al door diversen doorgegeven, waaronder ene N. met wie ik laats nog "flitsend" heb gereden! Je hebt haar laatst eeb buddy verkocht.Ik heb je mailadres!
Aan alle andere CX vrienden: hou vast verkoop niets. Ik hoop deze week helder te krijgen wat ik bij de eerder genoemde bron kan krijgen (of niet) en wat ik dan eventueel nog mis.
Daarnaast komen er nog fotos op de site met een begeleidend verhaal, hopelijk ook deze week, afhankelijk van de " ontwikkelsnelheid" van mijn ex die de foto's maakte.
Nogmaals allemaal hartstikke bedankt voor jullie belangstelling en hulp!
Ray ( die broederlijke gevoelens krijgt van Red Bandit, want die is de oorzaak van het feit dat ik nu CX rijdt)
PS: mijn CX voor de brand: showroom/CX-A/ nr 21

Schrijver Roadkill
Gast 
#9 | Geplaatst: 10 sept. 2003 01:16 
Succes met het opbouwen van je motor! Ik heb helaas geen onderdelen in de aanbieding.

Roadkill (die het zuur vind voor Ray dat hij nu niet kan rijden op zijn eigen motor)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 11 sept. 2003 08:17 | Aangepast door: coenox 
Ray,

Bij Vogel hebben ze 5 kabelbomen liggen, 25 euro per stuk.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#11 | Geplaatst: 12 sept. 2003 00:17 | Aangepast door: Ray 
Hallo vrienden!
Ik ga vrijdag kijken naar een sloop CX waar bijna alles opzit wat ik nodig heb + tank+ voorvork+voorwiel met nieuwe band, goede uitlaten, bochten compleet+nieuwe Hagon shocs+frame, dit alles voor € 175,-, dus dat lijkt me niet verkeerd. Ik hou jullie op de hoogte met wat ik daarna nog nodig heb, cq overheb!
Wat een tof gevoel: al jullie reacties en het feit dat ik binnen een week misschien bijna alle onderdelen weer bij elkaar heb!
Groeten
Ray (die door de griep nog geen fotos heeft kunnen ontwikkelen)

Schrijver Mark L
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 13 sept. 2003 00:52 
Laat het ons weten Ray of het gelukt is.

Schrijver Ray
Gast 
#13 | Geplaatst: 13 sept. 2003 23:39 
Jep!
Ben gisteren de sloper op wezen halen en zo te zien heb ik het meeste nu wel binnen. Nu ook maar hopen dat alles ook werkt, want dat kan je zo niet zien. Heb er ook nog allerlei onderdelen bijgekregen zoals een tank en een setje carbs, wat uitlatenspul, een voorwiel en voorvork. En nagelnieuwe Hagons. Ik zal eens inventariseren wat ik echt over heb, maar dat komt later. In elk geval mis ik nog de buddy dus, maar dat heeft nog even geen haast. Nu komt het aan op noeste arbeid en wat rust en expertise om e.e.a. over te bouwen.
Anybody interested?
Ray(die blij is met het goede weer de aankomende dagen)

Schrijver Roadkill
Gast 
#14 | Geplaatst: 13 sept. 2003 23:48 
Veel succes met sleutelen Ray, met het handboek in de hand moet je toch een heel eind komen, en je kan natuurlijk afkijken op die sloop machine

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 25 sept. 2003 22:12 
Hallo Ray,
Ik heb naar je foto's zitten kijken. Triest hoor, zo'n half afgefikte motorfiets. Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben,is of je hebt gevonden wat de oorzaak was? Zal wel lastig zijn om in de verkoolde resten een boosdoener te vinden. Zal iets van een behoorlijke kortsluiting zijn geweest? Als ik het goed heb zit er een 30 amp zekering naast de accu, die had het toch eerder moeten begeven, en niet je motor af laten fikken.
Lukt het verder met de herstelwerkzaamheden? Ben benieuwd.
Werkze, groet, Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Help Ray

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven