Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

reactie op onderdelen nodig:

 
Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 sept. 2010 17:00 | Aangepast door: mai 
Peter, waar die koppelingskabel aan het kleppendeksel zit, die heeft wel een pakking welke ik verieuwde (nav een scheurtje in het carterdeksel, deze pakking in nijmegen, dus alles verieuwen) en kocht deze rubberen pakking via een motoronderdelensite op internet, oliefilter bij honda dealer paar cent, oliekeerring bij koppeling zal ik wel te blond voor zijn, kan me niet herinneren, kon dat ding er zo weer aandoen en afstellen.

Succes Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 sept. 2010 20:57 
Oliefilter kan je op div. plaatsen aanschaffen, webwinkels als motozoom, roukama, polo of je lokale motorhandelaar. De keerring van de koppeling (12x18x3) is oa te koop bij CSMnl. Let op, bij CSMnl komt er nog btw en verzendkosten overheen!
Succes.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 sept. 2010 22:43 | Aangepast door: mai 
Marcel????

Wat bedoelt hij met ene keerring???

die pakking die achter dat deksel waar honda op staat zit, die kocht ik bij motozoom bedenk ik me nu ik die naam zie staan, is dat een keering???nee toch????
groet Mai

en bij jij nu van laatst bij de stamtafel?????
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 13 sept. 2010 22:55 
Mai, als je boven op de link (CMSnl) klikt, zie je een keerring.
Dat is een soort rubber ringetje, met een metalen veertje erin, dat ervoor zorgt dat er geen olie langs een as, die uit het blok steekt, lekt.
De pakking zit tussen het deksel (waar Honda op staat) en het blok.
En ja, ik was laatst bij de stamtafel.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 sept. 2010 09:58 | Aangepast door: marcobecker 
Die keerringen heb ik ook op voorraad liggen. Kosten 3,50 euro.
Mocht je daar over vragen hebben, mail naar marcobecker@zonnet.nl

Groetjes Marco Becker.
voor meer info, klik onderstaande linken aan.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 reactie op onderdelen nodig:

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven