Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Honkie Tonkie terug van op reis ... close contact met een vrachtwagen.

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 15 sept. 2010 19:34 
Henkie- Henkie- Henkie dat is toch wat met de vrachtrijders ze kijken tegen woordig niet meer naar onze motorrijders dus Henk met je motor komt het wel weer goed
Heb je geen reserve motor dan mag je mijn De Rode Baron wel lenen
Wel even bellen of een E-mail naar Wieringerwerf
Verders laat je goed nazien bij de dokter en laat ook wat foto`s maken van je lichaam waar je pijn hebt
groeten Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Jan
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 15 sept. 2010 20:36 
Henk,

Wordt snel weer de oude pensionado, en die motor, dat komt wel weer goed.

Groet,
Jan

Schrijver mai

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 15 sept. 2010 20:44 
Sjezusssss kanonne Henk wat k...... MAAAAAR het belangrijkste.... JIJ BENT ER NOG EN DAAAAAR GAAT HET OM, je danst "straks" "gewoon" weer zo goed als op de SJK, AMEN UIT!!!!!!

Van Harte Beterschap en heel veel strekte.

Kus op je wangen en voorhoofd,
lieve warme groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 16 sept. 2010 01:37 
Heb eindelijk maar eens de computer aan gezet en ben verrast door de vele blijken van medeleven.
Ik rijd van de A1 Apeldoorn Zuid binnen en sla af op de Lange Americaweg, langs Mac Donald. Het regent , de weg is daardoor glad en ik rij niet harder dan een 35km. Het is overvol op de weg en bij Het Kanaal naar Dieren staat een lange rij auto´s te wachten achter de haaientanden, totdat ze de weg kunnen opdraaien. Vooraan staat een vrachtwagen te wachten. Op het moment, dat ik er vlakbij ben, rijdt hij de voorrangsweg op en er is geen houden meer aan. Ik denk dat ik geremd heb, maar trachtte in ieder geval uit te wijken, het gebeurt in een fractie van een seconde, ik rijd er tegen aan en ga onderuit. Gelukkig kom ik niet in de buurt van de vrachtauto, want de motor ligt er tussen, met aanhangertje er achter.

De bestuurder, een man van een jaar of 23/25 jaar werd behoorlijk door mij uitgescholden, hij had AL 4 jaar zijn rijbewijs en 1 1/2 jaar zijn vrachtautorijbewijs.
Door vorige akkefietjes gewaarschuwd heb ik de politie laten komen en de vrouw die achter mij reed, als getuige gevraagd. Zij reed al enige tijd achter mij en bevestigde, dat ik heel voorzichtig reed en niet begreep, dat de vrachtauto ging rijden. De chauffeur was ook erg geschrokken en gaf direkt toe, dat hij fout was. We hebben het schade formulier ingevuld en hij heeft me thuis gebracht.
Met een vriend daarna met de auto de aanhanger thuisgebracht en daarna met mijn trailer de motor, die bijna niet te verplaatsen was.
Vandaag naar de arts geweest (op aanraden van Coen) en mijn wilde haren bij de kapper achtergelaten. Natuurlijk mijn foto's afgedrukt van een fantastische week in de Pyreneeen. Volgens de Garmin heb ik er dit jaar al zo'n 15000km op zitten!
Ik ben er goed vanaf gekomen, de pijn is bijna over, dus ik ben weer eens een mazzelaar, ligt het toch aan Grubbenvorst?

Bedankt voor het medeleven,
Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver gompie

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 16 sept. 2010 09:40 
@henk: Blij te horen dat je er zo mazzel bent afgekomen, dat is voor motorrijders wel eens anders...
Ik ga volgens jaar ook maar eens naar Grubbenvorst.

@mai: Wat heb je toch een verfijnde manier van uitdrukking. Helemaal mijn vrouw...!
Mai op de CX
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver mai

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 16 sept. 2010 23:32 | Aangepast door: mai 
hahha zit ik heel serieus Henk zijn verhaal te lezen, woon zelf 3 min. rijden vanaf die plek en blij dat het zo afgelopen is dan komt Gompie met een tekst waardoor ik gelukkig in de lach schiet, wie U ook bent, zal zo even zoeken.

Onze Henk heeft verdorie Echt geluk gehad, en echttttt je wilde haren weg??????
zei ik pas tegen een colega in het bijzijn van zijn vrouw en de dag erop....ja dus cm kort kapsel een paar mooie kijkers kwamen gelijk beter tot zijn recht en het gedeelte waar de haar groei is opgehouden was ineens minder opvallend.

Dus ik denk dat we hier nu ook een mooie kortharige Henk hebben wonen, ben benieuwd 29 sept. stamtafel, hoewel...neuroloog/nekscan kreeg ik vanmorgen te horen naar de bezoekje aan het zh/orthopeet en foto's met nekslijtage erop, pppff we worden ouderrrrr maaaar de motor neemt geen arts me af, wat de uitslag ook zijn mag , tanden op elkaar en rijden maar )))))

i love my bike.

xxx mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 19 sept. 2010 13:20 | Aangepast door: mai 
Okidoki de leuke reactie op mijn 1ste gezegde.....dat is dus Gompie/Dirk (camper slaper) die zo reageerde, en je vrouw zag ik niet op je site staan, maar zal dit als een kompliment opnemen dank U, dank U.

Groet mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Harry V
Gast 
#23 | Geplaatst: 20 sept. 2010 18:09 
Hoi Ho-To-Henk
Heb je verhaal eindelijk gevonden,
een bescherm-engel zit bij slecht weer ook op je schouder zie je wel.
Je was een gezellig maatje in de pyreneéén, knap je motor op en wie weet kom ik je volgend jaar weer tegen.
Zeg nooit nooit maar altijd tot ooit.
Betalen ( motor) en pijn ben je het snelst van je leven vergeten, das un troost.
Gr Harry

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Honkie Tonkie terug van op reis ... close contact met een vrachtwagen.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven