zo als aangegeven zal ik hier de voorgang van mn restauratie/ verbouwing van jottums oude gl 500 silverwing doen .
nadat ik de motor had opgehaald bij jottum en op terugweg nog bij borisz lang was geweest heb ik eerst eens zitten denken wat ik met de motor ga doen nadat het olie verbruik probleem is opgelost .
afgelopen zaterdag tijdens de sjk in iedergeval veel ideeen opgedaan en 1 ding is zeker hij wordt niet orgineel gerestaureerd
mn gedachten gaan richting een bagger of mijn moderne interpretatie van de silverwing we zullen het wel zien .
vandaag eens een aanvang gemaakt met demontage om te achterhalen wat allemaal aangepakt zal moeten worden buiten het olieprobleem .
van jottum had ik al het een en andere meegekregen qua onderhoud / reparatie wat hij aan de motor heeft uitgevoerd dus dat scheeld alweer mooi .
hier de eerste fotos
toolsetje bijna compleet aanwezig

scheuren in de kap vd buddyzit

ventilatie gaten in top koffer en scheuren in bodem

kroonsteentjes en extra bedrading

kapotte kap

voorkuip los

bedrading was nog gelabeld in het verleden alleen niet meer leesbaar

reden waarom tijdens de 500 euro challenge de toerenteller het ineens niet meer deed

begint al kaal te worden zo

benzine slang ingescheurd

roestvorming op de voorpoten

zo van de week weer verder met demonteren
no child should live in fear bikers against child abuse