Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /   
 

Hulp nodig bij CX500E weer rijdend maken

 
Schrijver Dorien
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 aug. 2022 10:51 
Hi allen,

Ik heb al een hele tijd een omgebouwde CX500E uit 1985 staan. Ik heb er wat aan zitten sleutelen, maar daarbij is een cilinderbout in de kop afgebroken. Deze moet ik dus vervangen (spullen heb ik liggen). De carburateurs zijn ook ultrasoon gereinigd en alle vloeistoffen en filters vervangen. Ik heb er door werk en verhuizing geen tijd voor om de motor zelf af te maken (en ook net te weinig verstand van en ervaring mee). Ik zoek iemand die de motor voor mij (tegen betaling natuurlijk) weer rijdend kan maken.

Wat moet nog worden gedaan:
- Cilinderkop rechts vervangen (ik heb een kop en pakking en bouten liggen).
- Ik heb tweedehands CX uitlaten gekocht omdat ik die open uitlaten echt iets teveel vindt voor mijn oren. De uitlaten moeten nog worden gemonteerd en pas gemaakt worden want het zijn gewone CX uitlaten op een CX500E)
- De motor goed afstellen, zodat hij weer vlotjes loopt.

Ik woon zelf in Heerenveen. De motor kan op locatie gemaakt worden (staat wel buiten) of ik breng hem naar je toe (wel binnen max anderhalf uur rijden).

Ik zal even kijken of ik wat foto's kan plaatsen, da's wel zo fijn

Groet, Dorien

Schrijver Dorien
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 aug. 2022 11:00 

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 aug. 2022 15:08 
beste Dorien,
Je hebt al antwoord gehad via de mail!!!, neen ik heb geen tijd.

Echter mijn verzoek aan je, en is geen belofte!!! om over een maand of 3 nog eens te mailen.

Afgelopen 2 jaar heb ik het enorm druk gehad met alles en nog wat. Door omstandig heden heb ik het sleutel werk moeten stoppen.
Echter ook hier veranderen de zaken weer, en ik hoop over 3 maanden wat meer inzichten te hebben hoe het hier verder gaat lopen.
Begrijp mij goed, dit is dus geen ja, maar mocht het niet gelukt zijn, neem dan de tijd, en gooi het niet weg.
Grootte klussen neem ik zeker niet aan. Mocht je de zaak dumpen, prima, maar als je tijd hebt, neem die dan ook.
Het kan ook zijn dat een ander hier naar kijkt omdat die het wel ziet zitten.

Je hebt mijn mail adres, en je hebt ook altijd via de mail antwoord, en of onderdelen gekregen, maar ook te horen gekregen dat ik het werk niet aan neem.
Neem de tijd, maak geen overhaaste beslissing, kijk, luister, en zie of iemand het kan doen, en mail me over een maand of drie nog eens.
Wie weet heb ik de rut gevonden, en de ruimte om weer een cx500 op de tafel te zetten. Daar staat door omstandig heden dus nu al 2 jaar een dnepr zijpspan op. En die staat mij aardig in de weg. Deze heb ik wel het besluit genomen om hem dus weg te doen. Ook daar liep ik al een jaar mee rond omdat ik te veel bezig was met bedrijfs overname. Echter dit gaat niet meer door. En hierdoor doe ik weer een stap terug naar de cx500 hoop ik. Dus die dnepr gaat de deur uit. Heeft al lang genoeg gestaan op de tafel, en is ook nooit afgekomen.

Wie weet, ik hoor het wel.
Groetjes marco becker
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Dorien
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 aug. 2022 11:27 
Thanks! Ik zal hem onthouden!

Projecten www.hondacx500.nl Forum / Projecten /
 Hulp nodig bij CX500E weer rijdend maken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven