Dank voor je positieve woorden.
Ik heb idd de spanningsverlies tijdens het starten al gemeten, hij zakt terug naar 11.1 volt.
De accu die ik gebruikt bijna nieuw, goed opgeladen en komt uit de grijze cx, daar zit inmiddels een gel accu in.
Alle bedrading achter en in de Koplamp heb ik nu los gehad, tape eraf gehaald en grondig bekeken. Er was op 3 plaatsen iets gesoldeerd. Dit los gehaald, opnieuw gesoldeerd en alles weer ingetaped.
Binnenkort, hoop ik nog een sloopblok te krijgen, waar het goede achterdeksel op zit. Deze heeft boven de waterpomp ook de bevestiging om het blok met de beide 3 hoek platen aan het frame te bouten. Dat heeft dit blok niet.
Daar zit ook de cdi onsltsteking in. Vandaar dat ik, als het toch allemaal weer los moet, het spul zou kunnen ombouwen. Dus bobines, cdi en de ontsteking heb ik.
Mocht daar iets niet echt lekker aan werken kan ik altijd nig een Ignitech plaatsen, zoals op de grijze.
Voor nu zal eerst het blok uit het frame gehaald worden, dat moet toch. En dan dat ook maar eens goed inspecteren.
Het is eigenlijk wel een zeer ondoordacht systeem, een compleet blok er onderuit halen om bij de ontsteking te kunnen
Per aspera ad astra