Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

ongelooflijk, ga het toch verkopen CX500C

 
Schrijver misah
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 feb. 2011 13:17 | Aangepast door: misah 
Hoi,

Een half jaar geleden had ik jullie voor gek verklaard als jullie hadden gezegd dat ik deze motor zou verkopen.
Echter door plaatsgebrek en een ECHTE buitenkans mbt oldtimer BMW voor weinig hierbij toch te koop mijn net opgeknapte CX500C. met veel pijn in mijn hart.

Ik heb nl nog 8 fietsen in mijn te kleine schuur, kitestrandbuggy van mijn zoon (banden groot niet normaal ), en nog een motor voor dagelijks gebruik.

dus http://www.tweedehands.nl/motoren/motoren/honda/cx500-custom-in-zeer-goede-88239136.h tml

De CX is in nieuwstaat, was dat al toen ik hem niet zo lang geleden kocht, heb zelfs de laatse onvolkomenheden vervangen door andere onderdelen (oa valbeugels) daarnaast enkele "zware" reparaties uitgevoerd . (stator vervangen door een nieuwe van Marco en de beruchte waterkering)

pfft, mijn eerste motorliefde.....
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 feb. 2011 17:09 
Hij is wel mooi......
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver misah
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 feb. 2011 15:43 
verkocht jongens
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 ongelooflijk, ga het toch verkopen CX500C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven