Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

windscherm

 
Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 april 2011 18:12 
Dames en Heren,

Ik overweeg een windscherm te monteren op mijn CX500a. Er is veel te koop, helaas is niet erg makkelijk duidelijk wat nu een beetje prettig rijdt en wat er dan ook nog een beetje fatsoenlijk uit ziet. Mijn CX heeft het kleine ruitje op de cockpit. Dat mag gewoon blijven van mij. Het mooiste zou zijn as het scherm een beetje netjes rond de bovenhelft van de koplamp valt.

Wie oh wie heeft een ruit die gewoon goed bevalt en er netjes uitziet. Ik ben benieuwd naar merk en type!

Vast bedankt voor de moeite!

Ernst-Jan
CX500A 1979

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 april 2011 23:27 
Voordat ik 'gekuipt' rondreed had ik een klein schermpje op de CX. Het verhaal staat HIER

Ik heb dat schermpje niet meer, het zat op de "Bah'Kup"toen ik die verkocht.

De naam en het type van het schermpje heb ik ooit een keer opgezocht, maar ik heb er geen idee van, wat dat nou was.

Misschien dat Prosper het ding nog ergens heeft, en misschien dat 'ie wil reageren......

Harmony,
Hans.
( ook een klein schermpje kan voldoende zijn )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Ronald K
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 mei 2011 22:27 
Hallo Ernst-Jan,

Ik kocht afgelopen week een CX500 uit 1978 in perfecte staat en met een goed bijpassend kuipruitje. De foto's vind je hier:

https://picasaweb.google.com/111347675836232550704/CX5001978?authkey=Gv1sRgCIi77-bKsI XWvQE&feat=directlink

Over de ervaringen met dit scherm kan ik nog niet veel vertellen, want ik ben een volle kuip gewend en dit biedt toch minder bescherming, maar zeker meer dan zonder ruitje. Ik ben overigens zelf 1.96 m lang en heb met elke kuip wel last van wat wind(geruis).

Groeten,

Ronald

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 windscherm

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ MAST, hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven