Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Freebird zonder bak

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juni 2011 15:54 
Hoi mensen,

Lang niet gezien, ik leef nog steeds hoor, tja nov. jl. was het verhuizen en dus klussen binnen en buitenshuis, ben nu met een schuur van 3 x 4 bezig, halve dak moet er nog op en dakleer dat is voor volgende week gepland (heb ik weer met 30 graden ), inloopdeur en tuindeuren erin hangen en de motor, aanhanger etc, kan erin, ENNNNN nu eindelijk op mijn 56ste een EIGEN werkbank, dus oma kan de lol niet meer op straaaaallll!!!

Maar ik kom ineens het onderstel van de freebird tegen, kruiskoppeling ligt ook nog ergens, verlichtingsbedrading zit erin, 5 plugin dingen bij het wiel en de stekker is eraf geknipt voor de mijne, standaard los erbij ff aanlassen van onze honkie Tonkie en hij heeft de andere overgenomen. de bak...tja...daar zat Bo in met SJK 2010 dus die blijft gewoon.

Wie wil tegen een leuk bod?????

Groetjes Mai Apeldoorn.

freebird onderstel 1
freebird onderstel 1
freebird onderstel 2
freebird onderstel 2
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 juni 2011 16:13 
en eu.....je kan er zo een bak van multiplex o.i.d. op maken, fluitje van een cent, zag ik ook op marktplaats.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 juni 2011 16:21 
even mijn eigen ontwerp en bijna af schuur showen, ben best wel een beetje trots
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 juni 2011 16:25 
ggrr nieuwe poging
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 juni 2011 16:26 
laatste poging en nu dakleer kopen

vrijdag 24.6.'11
vrijdag 24.6.'11
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver toto

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 juni 2011 13:00 
Mai,Mai, wat heb jij er 'n mooi schuurtje bij.
Ik hou wel van vrouwen die hun eigen schuurtje bouwen.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 juni 2011 13:36 
hoi mai,

Ik zit te overwegen om een aanhanger aan de CX te maken en daarvoor lijkt dit een ideale oplossing.
Een vriend heeft een karretje met gewone trekhaak en een kogel om zijn cx gemaakt.

Hoe moet ik dit aansluiten op de cx? gaat dat met die beugel die er al aanhangt?

Schrijver mai

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 25 juni 2011 20:14 
schuurTJE foei foei , SCHUUR he hihihihi, maar ik neem aan dat die beugel; daarvoor is, kijk op de site van freebird of anders motoren bij deze site of marktplaats, zijn er genoeg die een freebird achter hebben.

Groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 juni 2011 21:54 
Hoi mai,

Dan heb ik dus wel interesse. Het onderstel staat dus in apeldoorn?
Heb je een vraagprijs in gedachten of moet ik gewoon een bod doen?

Schrijver beinhart

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 26 juni 2011 22:32 
ha mai,

das lang geleden, ben je er op sjk bij?

groetjes werner (na sjk op vakantie)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 27 juni 2011 00:31 
Dag Theo,

Doe maar een redelijk bod, ik kocht dat ding in juli 2010 inclusief bak voor 450 of was het nu 350 Andre of Werner helpppp hihihi ???? ik meende 450 of 400 ach oude oma is 56 jr. he .

en nu dus.....Hoi WERNERRRRRRRRR,

Jaja schandalig, maar echt, ben TE druk met alles hier, zelfs Etten-leur weet ervan , en jaa ik las zaterdag al ergens Cosmar en jij spanje, dacht er vaak aan onder klussen en hoe en wat jij/jullie en Roy in Hoogerheide????

Bel je...beloof niet wanneer, moet al 3 mnd. naar een nicht in brabant bellen, maja na het werk overdag is het hier zo weer 23 uur .

greetzzzzzz Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 27 juni 2011 00:34 
Oeps Werner.... ik vergeet iets...SJK....ff nog bekijken vind het wel heerlijk om iedereen dan terug te zien.

adiosssssss Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 27 juni 2011 00:43 
okidoki Theo.... ik heb er compleet 350 euro voor betaald, goed dat je alles bewaard!!!!!!
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 27 juni 2011 09:21 
hai mai,

ja ik had ook kunnen bellen als ik niet vergeten was m'n telefoonnummers over te zetten naar m'n andere telefoon...

ja hier dus ook druk, het weer heel gezellig hier stuur je wel ff een pb'tje

groetjes werner (net wakker, lekker bijgeslapen van 2 motor treffens))
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 27 juni 2011 10:05 
Poeh, als ik een beetje rondkijk op internet en in de schuur, dan heb ik verlichting nog wel liggen.

Bakken ben ik niet los tegen gekomen, dus dat word zelf bouwen.
Wat is nou de reden dat de bak er niet opzit?

50e geboden dan bij deze, ik zou het boeltje na 1 juni kunnen ophalen, dan heb ik mijn laatste tentamen gehad.

R

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Freebird zonder bak

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven