Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Freebird zonder bak

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver mai

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 27 juni 2011 11:40 
Hallo Reinder

Waar vind ik je, ik kijk hier onder enschede zoals jij ergens mailde dat je daar woont, de achternamen: brouwer, peters, scholten, v/d heide, en v/d velde staan er wel bij, maar je voornaam Reinder kan ik niet terug vinden, wil je nl een pb (persoonlijk berichtje) sturen.

groet Mai

en eu....na 1 juni ophalen? dat is alleen in het jaar 2012 aan de orde, succes met je examens.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 27 juni 2011 12:53 
Hoi,

Ik bedoel natuurlijk 1 juli :P.
Je kunt me nu wel onder enschede vinden en met mijn nickname thegoostad.

Ik PB meestal door op de gebruikersnaam te klikken in het forum of het linkje stuur PB onder de naam.

mvg,

R

Schrijver mai

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 13 juli 2011 12:29 
Yoooo TheGOoSTaD ? Reinder,

Kom je vandaag dat onderstel nog ophalen, ik verwachtte een telefoontje en kan jou niet bereiken.

Groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 14 juli 2011 19:31 
Onderstel is dus nog te koop, een bak opmaken is echt timmerwerk en ben al aan het polijsten geslagen met de vering etc. gisteravond, was toch geen buiten weer, dus heerlijk op mijn klusplek gezeten/staan/etc. schroefboormachine, schijven erop en cleanen die hap, hahaha Reinder leuke plek he om te klussen, in ieder geval warm, droog en binnen.

Greetzz Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Piet Ellens
Gast 
#20 | Geplaatst: 18 juli 2011 11:03 
Hoi Mai, ist tie er nog??
Heb er wel belangstelling voor leuk

Groetjes Piet

Schrijver mai

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 18 juli 2011 19:33 
Yooo Piet,

Bel svp, want er is iemand die ik moet bellen voor dit ding, jij gaat voor.

groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 23 juli 2011 12:49 
Verkocht, hij zal in Den Haag achter een BMW fungeren als aanhangertje voor zijn 2de hobby enwel vissen.

Als Bo uit de tijd is wil hij de bak ook kopen ...maja dat duurt nog ze is 12 nu.

Adiossss fijn weekend Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Freebird zonder bak

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven