Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

stofkappen..

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 feb. 2012 20:28 
de stofkappen van mijn voorvork zijn iets ingescheurd, heeft er iemand een setje voor mij?

alvast bedankt..

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 feb. 2012 22:27 
gekocht na top tip van Frans Brink...

Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 feb. 2012 10:33 
Hoi Dirk,

Wil je de tip met ons delen?
Ik ben voor mijn CX eigelijk ook opzoek naar een setje!

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 feb. 2012 17:37 
Hola amigos.

Naar aanleiding van deze oproep heb ik met motoport gebeld om te vragen of ze die stofkappen verkopen.
Ze vekopen orgineel van honda of imitatie.
De prijzen moest hij opzoeken, die krijg ik als ik morgen mijn onderdelen ga halen.
Die houden jullie dus nog te goed.
Wordt vervolgd.

Adiõs Globentr(pj)otter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 feb. 2012 22:13 
Dirk zal wel druk zijn met werk in 't buitenland, dus dan even de "tip" voor iedereen die ze nodig heeft :

kijk op ebay naar "cx500 staubkappe" dan krijg je ze in Duitsland, of met "cx500 dust seal" voor de Engelse. Je kan ze ook gewoon bij bv. DSS bestellen.

Let wel op dat je de goede krijgt, er zijn verschillende maten. Ook worden de olie keerringen en stofkappen nog wel eens door elkaar gehaald.

En ja, dat is allemaal buitenland, maar ik heb ze hier nog niet gezien. CMSNL zal ze ook wel hebben, alleen duurt dat vaak wat langer (dat is althans mijn ervaring) en echt goedkoper is dat ook niet.

Maar ze zijn zonder problemen te koop als je even rondkijkt op de bekende adressen (zie ook de links op de site hier) of op het internet.

plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 stofkappen..

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 10
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven