Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

GOEDE achtervelg silverwing gezocht

 
Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 april 2012 10:51 | Aangepast door: Luclubberts 
Zoals jullie wellcht al vernomen hebben vertrekken Ron , Nick, Hansv en ik op 5 mei naar Santiago de Compostela. Voor dit doel heeft Nick inmiddels al 4 silverwings geheel of in gedeelten opgekocht. Nu zijn project op z'n einde loopt komt hij erachter dat alle in zijn bezit zijnde achtervelgen een slag hebben. Aangezien ik recentelijk al mijn onderdelen heb weggegeven kan IK hem niet meer helpen aan een goede. Is er iemand die nog een goede achtervelg voor een Silverwing ergens heeft staan en deze wel voor dit doel wil afstaan.

Bij voorbaat dank.

Gr. Luc.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 19 april 2012 12:31 
Helaas, voor de 'gewone' CX had ik gehad. Voor de Silverwing heb ik niet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 april 2012 13:35 | Aangepast door: ouwe_jan 
Informeer even bij Teto of Toto
o.j.
p/s of Andre in Den Helder
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 april 2012 18:13 
Heey Luc en Nick,

Overweeg ook eens om een 18" CX wiel te plaatsen op de GL. Je zal daar zeker profijt van hebben. het toerental van de motor gaat bij de zelfde snelheid ongeveer 700 toeren naar beneden!! Dat is heel erg prettig als je zo'n lange rit gaat maken. En het maakt het zoeken naar een wiel makkelijker.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 19 april 2012 18:27 
De CX achtervelg kan bij mij in ieder geval gehaald worden. Moet alleen even uit de motor verwijderd worden waar hij nu nog in zit. Maar dat is zo gebeurd.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 april 2012 19:15 
Volgens mij heb ik nog een achterwiel in de garage liggen waar zeker geen slag in zit en volgens mij kwam deze van een 500 Silverwing af. Ik zou Zaterdag even moeten kijken in de schuur om te zien welk wiel het betreft en of het nog wat is.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 april 2012 22:59 
Eerst en vooral bedankt voor de reacties.
@ Erik1 : Dat was ook een optie geweest Erik ware het niet dat er al , zo heb ik begrepen, een NIEUWE achterband om die kromme velg ligt.
@ Coen : Met het verhaaltje hierboven is jouw aanbod ook niet opportuun.
@ Wouter : Als je zoudt willen kijken zaterdag zou ik dat zeer op prijs stellen. ( mocht er eerder een oplossing gevonden worden, zal ik je berichten. )

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Nick Lont
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 april 2012 09:47 
Beste forum leden dankje voor de hulp, het probleem is heden morgen opgelost en ik heb een goede velg weten te bemachtigen die binnen de marges blijft qua kromming. Band even overzetten en dan kunnen we over een dag of 14 richting Spanje tuffen op m'n silverwing.

Mvg,

Nick Lont

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 GOEDE achtervelg silverwing gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven