Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht: stuur en zadel 500C

 
Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 april 2012 17:55 
Vrienden, helaas kan ik a.s. zondag niet komen, maar heb dringend toch wat nodig: een zadel en stuur voor een 500 C. Wie heeft er nog wat liggen en tegen welke vergoeding worden wij het eens?

Graag jullie reactie.

groet Jan van Wilma
Stoker

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 april 2012 18:47 
Een stuur heb ik wel voor je liggen. Weet alleen niet hoe ik dat jou kant op zou kunnen krijgen? Ik maak morgen wel even een fotootje om zeker te zijn of het wat is voor je.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 april 2012 23:21 
Om de zaken nodeloos ingewikkled te maken:
Wouter, jij neemt het stuur mee naar Veghel, ik (of Theo J.) neem het weer mee naar Ede, en over twee weken kom ik langs Balen, en kan ik het daar afgeven.
't Kost Jan wel een lunch voor ons, Spanje gangers.......

Harmony,
Hans.
( voorom eenvoudig doen als het moeilijk kan ?
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 april 2012 00:25 
Volgens mij woont Wouter bij mij in de buurt Hans. Als Wouter hem bij mij brengt kan ik hem maandag al meenemen naar Sittard . Kan hij hem daar bij mij ophalen. Laat maar even weten hoe of wat.



Gr. Luc

Ohhh lopen we wel een lunch mis.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 april 2012 09:20 
HI Luc,

Als jij in de buurt van Haarlem woont dan kan dat wel anders neem ik het morgen mee naar Veghel.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 april 2012 10:34 
IK woon in NIeuw Vennep dus dat is redeijk in de buurt lijkt me. VRaag is alleen of Jan bereid is naar Sittard te komen.

Ik hoor het wel.

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 april 2012 13:09 
Nieuw Venep is geen enkel probleem. Ik kan morgenochtend wel en route naar Veghel even omrijden. Vandaag heb ik daar in ieder geval geen tijd voor.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 april 2012 13:33 
Ik vergeet er overigens nog bij te vermelden dat ik er niks voor wil hebben. Dat scheelt een hoop onderhandelen!
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 22 april 2012 20:43 
Heren, wat een communicatie en service allemaal... Wouter, hartelijk dank voor deze vriendelijke gift. Bedoeling is dat we dit jaar weer de Vlaamse toertocht vanuit Balen Belgie (tijdelijke camping: Les deux pneux) gaan rijden. Jouw deelname is bij deze gratis!
Toch even gevraagd: waar is het stuur inmiddels aanbeland? Binnen de regio Brabant ben ik zeer mobiel, hoe organiseren we het e.e.a.?

Een dankbare Jan van Wilma
Stoker

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 22 april 2012 21:03 
Jan,

Het stuur ligt inmiddels, via een omweg langs Veghel, in Bennekom. Vandaar gaat het binnenkort naar Ede, en dan ligt het in de bedoeling om het 5 mei, aan het begin van de middag, bij jou op de deurmat te leggen.

We komen, als TomTom het goed heeft op 2 km van je huis langs, op onze weg naar Spanje.

En die twee km maken ook niet zoveel meer uit dan.

Harmony,
Hans.
( zo sturen we dat stuur heel wat kanten op )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 april 2012 21:32 | Aangepast door: Jan van Wilma 
Ik moet een traantje wegpinken.... Wat ik bijzonder spijtig vind is dat we uitgerekend die dag niet thuis zijn... Ook jullie houden wat tegoed voor komende Vlaamse toertocht. Als je genegen bent stuur achter het haagje bij de voordeur te leggen, ligt het uit zicht en komt het helemaal goed. Nogmaals zeeeeeeeeeeeeeer hartelijk dank allemaal.

Jan van Wilma
Stoker

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 23 april 2012 21:02 
Fijn dat ik iemand heb blij gemaakt. Vlaamse toerrit klinkt zeer antrekkelijk. Ik let wel opde datum en zal zien of ik eventueel zou kunnen komen. Lijkt me erg leuk maar ik heb het ook erg druk en weet niet of het kan.

Wouetr
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 23 april 2012 22:25 
Misschien kan de toertocht alvast op de agenda als Jan een datum weet.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 8 mei 2012 18:28 | Aangepast door: Jan van Wilma 
Beste mensen,

Vlaamse Toertocht staat gepland en stuur is gemonteerd.

Nogmaals dank allemaal.

groet Jan
Stoker

Schrijver Motorfahrer
Gast 
#15 | Geplaatst: 21 juni 2012 20:22 
Ik heb eventueel nog wel een zadel over straks!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: stuur en zadel 500C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven