Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

onderdelenbeurs

 
Schrijver beussie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 april 2012 15:22 
Hoi met Beussie
Ik kom ook met onderdelen oa. een incomplete CX500 (A>B>CofZ ?) met kenteken(bewijs) en een motorblok en een CX500Eblok plus div. 500 onderdelen of de blokken het doen weet ik niet daarom kleine prijsjes.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 21 april 2012 19:16 
Super Beus! Heb ook één en ander bij me.

Tot morgen !

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 april 2012 19:34 
Inmiddels is het wwer afgelopen, en het was weer gezellig. Dank aan Theo & de verdere organisatie !

En je leert nog eens wat bij al die landbouwmachines, bij voorbeeld dat je molshopen moet platschoffelen anders groeit er daar het volgend jaar niks. En laten ze daar nou een apparaat voor hebben!

Zoals gebruikelijk ben ik weer thuis gekomen met wat spul in de categorie "komt altijd van pas" of "dat kan je toch niet laten liggen??" . Niet dat ik het nodig had, dat niet, maar goed, het was dit jaar tenminste geen compleet motorblok waarvoor weer een plaats gezocht moest worden.

De zgan onderdelen worden toch ook hier wat schaarser, dat is wel duidelijk, maar onder ons CXers ligt er nog genoeg in de schuren/garages blijkbaar.

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 22 april 2012 20:42 | Aangepast door: theojansen 
Het was weer supergezellig om iedereen, bekende en nieuwe gezichten, te ontmoeten.
Er waren mooie motoren en zelfs de Turbo van Arno en de camperbus van Joost te bewonderen.
Fijn dat we lekker droog mochten uitstallen tussen de geweldige traktoren.
Op de terugweg was er gelukkig veel meer plaats in de auto van Henk!!
Groetjes, theoj

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 april 2012 21:38 
tussen de buien door toch redelijk droog thuisgekomen ook al moest ik op een bepaald moment terug naar onder de 50km/u omdat de weg nog bezaaid lag met hagelstenen het leek wel een ijsbaan

organisatie bedankt

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 22 april 2012 22:14 
Het was even rijden voor mij, veel motoren op heen- en terug reis in tegengestelde richting tegen gekomen, ( WK superbike Assen ) maar de mooisten stonden toch in Veghel.
Mooi WPB van Theo aangeschaft, druk aan het lezen, en hoop hem eerst nog niet nodig te zijn.

Groet, Jakob
( die wel een regenpak mee had, maar hem niet hoefde te gebruiken.)
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 april 2012 22:55 
Het was een klein, maar gezellig onderdelen beursje .Jammer van het weer anders waren er meer cx maloten op af gekomen .Iedereen bedankt voor de inzet .Gr Wim

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 april 2012 23:22 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Nou Wim, meer dan 30 personen aanwezig is toch geen slechte score. Ja, wel wat minder verkopers, maar ze hebben toch mee kunnen nemen, wat ze nodig hadden en waar ze speciaal voor waren gekomen !!!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de afname van wat spullen, die ik daardoor niet weer mee terug hoefde te nemen. Onderweg toch nog even een liter koelvloeistof achterover geslagen, want het Astra'tje had het erg warm en dorst, maar daarna me heel thuis gebracht.

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Dre67
Gast 
#9 | Geplaatst: 25 april 2012 08:08 
JA het was gezellig hoorde ik.
Zelf had ik een feestje, mijn ma werd 75, kan je niet weg blijven he.
Volgend jaar ben ik er zeker wel weer bij.

Gr, Dré en ?

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 onderdelenbeurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven