Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Rode tank CX500A

 
Schrijver Rense
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 april 2012 13:15 
Dag allen,
Op de tank van mijn CX heeft een vorige eigenaar de originele Honda-embelemen vervangen door twee lelijke moderne Honda-stickers. Deze blijken erg lastig te verwijderen (zie http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&forum=2&topic=11048&p age=0). Om een lang verhaal kort te maken: ik ben dus op zoek naar een tank voor een CX500A in rood, in redelijke staat. Of de originele emblemen en stickers er nog opzitten vind ik minder belangrijk.

Schrijver norby
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 april 2012 23:16 
Beste rense,
je kunt nog de originele stickers in engeland krijgen. misschien de tank dan mooi laten spuiten en de stickers bestellen. ik kan je het adres wel geven, ik meende ong 60 euro, dat vind ik nog niet te duur voor twee originele stickers. gr norbert
nb

Schrijver toto

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 april 2012 08:04 
Tanks en emblemen liggen er nog genoeg in de graas. De tank zal je alleen zelf in de gewenste kleur moeten spuiten.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Rense
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 april 2012 09:03 
Tja dat spuiten hoopte ik nu juist te kunnen vermijden door in een keer de tank te vervangen... als je mazzel hebt met de goede kleur lijkt me dat goedkoper dan laten spuiten...

Schrijver toto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 april 2012 22:30 | Aangepast door: toto 
spuitbus rode verf: 13.95
spuitbus blanke lak: ook zoiets

de kosten zijn 't niet, alleen de moed om 't te proberen
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Rode tank CX500A

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven