Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht - Buitenhoes CX500

 
Schrijver azanten59
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 april 2012 23:02 
Hoi,

ben op zoek naar een passende buiten hoes voor de CX500. Degene die ik nog had liggen vindt ik te klein. Als iemand nog een goede heeft liggen, dan lees ik dat graag.

Groet, Alex.

Die zeer content is met zijn vorig jaar aangeschafte Rode loeder II.
In de zomer moet de CX buiten slapen omdat het Rode loeder I dan de garage vult.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. '81 Honda CX500B - voorrem in onderhoud Donateur

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 30 april 2012 00:40 
Alex, Klik HIER of HIER of HIER of HIER.
Keuze zat lijkt me.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 april 2012 18:40 
alex,
louis motorshop heeft erg goede hoezen, ze kosten wel ong 60 euro maar dan heb je ook een goede.
gr norbert
nb

Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 mei 2012 15:09 
verheul motorhoezen zijn een van de beste die je kunt krijgen.
Zit zelfs 2 jaar garantie op. Motoport (Hengelo) heeft ze voor zowaar een gunstige prijs.

Let wel even op de maat, de standaard maat past net om mijn CX650E heen, maar na montage van een kofferrek past het eigenlijk net niet lekker meer.

Schrijver azanten59
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 mei 2012 22:53 
Nou, dat is raar gisteren dacht ik toch echt zelf een antwoord te hebben gepost. Maar goed, de aanvullende vraag was dus inderdaad zoals TheGOoSTaD schrijft de juste maat. Dus als er iemand nog tips heeft voor de juiste maat. De huidige hoes was voor een naked bike. Is een hoes voor een custom groter, of kan ik beter direct voor de motor-met-kuip-en-koffers-hoes gaan.

Groet, Alex.

PS. Morgen lekker weer op de motor naar het werk. Het is maar een kort stukje, dat zomaar veeeel langer kan worden
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. '81 Honda CX500B - voorrem in onderhoud Donateur

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht - Buitenhoes CX500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven