Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

2x CX500 A uit 1979 + een CX aan onderdelen

Schrijver gjkoops
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 mei 2012 02:39 
Hallo allemaal,

Omdat ze al weer enige jaren ongebruikt bij huis staan, ga ik over tot verkoop:

Ik heb in de aanbieding een CX 500 A uit 1979, kleur: zwart (mocht je er liever een blauwe van maken, kappen, tank, en 'kontje' ook aanwezig ter overname). In mijn bezit sinds 2006. Sindsdien veel te weinig bereden en daarom nu toch maar te koop...
KM-stand volgens teller: ongeveer 97.000 km. Mij is verteld dat er in het verleden eens een revisieblok onder is gemonteerd i.v.m. vastloper van de andere. Dit blok heeft volgens de overlevering + mijn eigen kilometers ongeveer 30.000 km gelopen.
In de afgelopen jaren zijn door mij de voorvorkkeerringen (+ originele rubberen afdekkappen) vervangen. Verder heeft 'ie een oliebeurtje. Hij staat goed op de banden (niet nieuw, wel prima profiel). `Italiaans´ sportzadel, zonder scheuren ofzo.
Vraagprijs: EUR 350,00.

Daarnaast nòg een zwarte CX 500 A uit 1979, sinds 2007 in mijn bezit en sindsdien werkelijk amper bereden. Ook deze heeft nieuwe voorvorkkeerringen gekregen. Verder een nieuwe voorband en dito wiellager, nette achterband, complete Krauser-zijkofferset incl. bijpassende sleutel + topkofferrekje, zeer net zadel (geen scheuren o.i.d.). Koplampkap met het originele (sport)ruitje.
Vraagprijs: EUR 450,00.

Voor beide motoren geldt: Nette motorfiets met een sportief uiterlijk. Loopt netjes, rijdt en remt goed. Proefrijden natuurlijk geen probleem.

Ook nog een CX zonder kenteken, gedeeltelijk gedemonteerd maar nagenoeg compleet aan onderdelen (al zal ik het wel even bij elkaar moeten zoeken). Blauw.
Vraagprijs: EUR 100,00.

Alles mag natuurlijk ook in één koop weg, dan maken we een mooi prijsje...

Bij interesse graag bellen: 06-12281845.

Vriendelijke groet,
Gerrit Jan Koops
(Nijkerk)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 2x CX500 A uit 1979 + een CX aan onderdelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven