Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht orginele kofferset silverwing

Schrijver adje
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2012 00:29 | Aangepast door: adje 
hallo,ik ben op zoek naar een orginele kofferset van een silverwing incl bevestiging beugels,kleur is niet belangrijk maar zoek wel de topkoffer voor over de duosit.

mvg adje

mail me maar op,

madelonna@draait.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 juni 2012 10:09 
Beste Adje,

Zet je bericht ook op:

URL

Groetjes Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 15 juni 2012 12:16 
Daar even op voortbordurend: We willen op de Silverwing van Lieke een universele topkoffer zetten. Koffer en bodemplaat hebben we al. De motor heeft twee interstate zijkoffers. Wat voor beugel kunnen we gebruiken? Gaat dit alleen met de originele of is er een alternatief.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 juni 2012 16:11 
Moderator: even voor de goede orde
Dit is een topic van Adje.

In hetzelfde topic hoort niet iemand anders een vraag te stellen.
Coen zijn vraag hoort thuis in een eigen topic.

Zo sneeuwt iemand zijn vraag of verhaal onder en krijg je verwarrende antwoorden.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 15 juni 2012 16:36 
@Sieds

Moderator speaking hier. Ik doe hier niets aan, tenzij Marcel er anders over denkt.

Hoe vaak worden er in draadjes relevante dingen/zaken aangehaald en wordt er ook niet moeilijk om gedaan.
Het voordeel dat in een draadje zaken staan die ermee te maken kunnen hebben, dan worden deze altijd weer aangehaald en op het prikbord weer herhaald. Dit is alleen maar ten gunste van het degene die dit geplaatst heeft en nog verlegen zit om antwoord of iets wat hij nodig heeft.

Lieke
(die heus wel ingrijpt als het uit de hand loopt)

@Sieds;
Hallo, ik grijp ook in als het uit de hand loopt. Gelukkig hoef ik dat zelden te doen.
Laten we dat vooral zo houden.
Marcel.
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 juni 2012 19:22 
hallo adje,

ik heb ze niet (draadje gerelateerd)

sieds,
draadjes draaien zo vaak op andere gesprekken/onderwerpen uit, dus waarom hier niet?

heb ook ooit eens een draadje gemaakt met; weer terug van het treffen, en daar zijn toen 3 nieuwe draadjes over gestart, in plaats van in hetzelfde draadje verder te gaan. dat kan ook en is meer "vervuilend"

coen,
ik weet niet of er origineel iets voor een topkoffer voor de silverwing is, heb er ook ooit eentje gehad, met alleen de topkoffer op de buddyseat

groetjes werner (zocht ook nog een krauserrek, maar heb neem die van cosmar gewoon in beslag)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 juni 2012 20:10 | Aangepast door: sieds 
Heren, niet erg allemaal, maar zou niet moeten.
Back to topic met welke vraag ook al weer?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 juni 2012 01:45 
@Coen, de originele beugel daar past de originele topkoffer precies in, je zult dus zelf iets moeten fabrieken, ook omdat je de grondplaat al hebt. Bovendien is aan de originele beugel moeilijk te komen (misschien in Elim zie MP)
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver adje
Gast 
#9 | Geplaatst: 16 juni 2012 22:20 
hallo allemaal heb al even naar elim gebeld maar hij had ook niets liggen,ik zoek dus de solo kofferset met beugels en heb hier nog wel een krauserset incl topkoffer liggen

groetjes adje,

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht orginele kofferset silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven