Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

mooie Honda m.b.5 John player edition te koop

Schrijver jordy
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 dec. 2012 12:52 
hallo,
ik heb een Honda m.b.5 John player edition te koop.
Kleur is zwart en hij start en loopt als een zonnetje.De bromfiets is met papieren (Belgische papieren)ik reageer alleen op telefoontjes. 0610163874 dan kunnen we afspreken of een foto sturen.Bieden vanaf 600 euro...... Mvg jordy

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 dec. 2012 14:41 
lees ik hier BROMFIETS>>>

de CX500 is alles behalve een bromfiets,
O een M.B.5, ja dat is een bromfiets..
met alle respekt, dit is toch geen verkoop side van alles wat maar de naam Honda dracht!

mvg dirk

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 dec. 2012 17:25 | Aangepast door: sieds 
Mijn buurman vroeg mij laatst of hij z'n Honda Civic CX via de site mocht verkopen, nou zeg
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver jordy
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 dec. 2012 18:49 
kan een HONDA liefhebber dan niet van een bromfiets houden?of een 2 wiel liefhebber kan toch ook zn interesse hebben en dan weet ik dat het naar een echte liefhebber gaat ik snap jullie commotie niet en sieds al helemaal niet sorry hoor

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 dec. 2012 22:20 
ja jordy,

er worden hier wel vaker andere dingen als een cx te koop aangeboden, ik zelf heb eens een yamaha fz750 aangeboden (was dan wel een motor) maar heb hem hier niet verkocht gekregen.

mischien dat hier iemand kent die nog zo'n brommer zoekt?

groetjes werner (alles is te koop voor de juiste prijs)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 15 dec. 2012 23:41 
Jordy,

Inderdaad kan een Honda CX V-twin liefhebber ook een liefhebber van bromfietsen zijn. Maar dat gaat ook op voor bijv. een liefhebber van een zeilboot, of een hijskraan.

Dus daar zou je ook je advertentie kunnen plaatsen. Dit forum is echter gericht op motorfietsen, en wel de Honda CX V-twin modellen. En je kunt vertellen wat je wilt, maar een MB5 is echt niet een V-twin........

Ja, er bestaat een CX500 hijskraan. En een CX500 telefoon. De zeilboot heeft dan nog het voordeel dat er een Honda buitenboord motor achter kan. Dan blijft het toch Honda. Maar eerlijk is eerlijk, ik vindt niet dat een hijskraan, een telefoon, een zeilboot of een Honda brommer in deze rubriek thuishoren.

Niettemin wens ik je succes met de verkoop, met dien verstande dat ik echt van mening ben dat dit forum niet de meest geschikte en/of juiste plaats is om een bromfiets aan te bieden.

Harmony,
Hans.
( CX-ers hebben meestal een ruim begrip en veel tolerantie, laten we dat zo houden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 dec. 2012 14:10 
CX'en in overvloed te koop, met name aantrekkelijk in de winter. Deze gaan in de regel één pekelwinter mee...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 dec. 2012 11:09 
ook allemaal uit de 80er jaren.
Mooi spul
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Dre67
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 dec. 2012 20:03 
Ik weet nog een Citroen CX.
Is dat wat.

Gr, Dré

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 mooie Honda m.b.5 John player edition te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven