Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Ignitech..iemand interesse in gelijktijdige aankoop?

 
Schrijver Arjan Beumer
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2013 11:36 
Ik ga binnen afzienbare tijd een Ignitech kopen. Kosten ongeveer €181,- inclusief connector adapter en verzending. Bij aanschaf van meerdere units wordt de kostprijs Ongeveer 146,- iemand interesse in gelijktijdige aankoop? Groet Arjan.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2013 12:03 
De mijne doen het altijd nog met CDI
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 maart 2013 18:35 
ja, en ik heb nog genoeg CDI liggen.

Welnu, even om over na te denken.
Wie weet kunnen de geleerden hier iets over vertellen.

We hebben met wissel spanning te maken van de dynamo, dus als ik op de 2 gele draden een tranformator plaats, zou ik de spanning hoe genoeg moeten krijgen om een CDI unit aan te sturen. Dan heb ik geen initech nodig, en kunnen we zelfs een G8 dynamo monteren.

Leden, graag uw mening over dit idee.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 maart 2013 00:03 
Met alle respect, maar ga a.u.b. niet in iemand zijn topic een nieuw topic maken.

Arjan zijn vraag wordt overgenomen door een andere vraag.

Is toch prima om dit onderwerp van Marco in een eigen topic te openen.

M.a.w. graag iemand zijn of haar topic respecteren.

Vraag was: iemand interesse in gelijktijdige aankoop van een Ignitech?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Arjan Beumer
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 maart 2013 00:32 | Aangepast door: Arjan Beumer 
Dank Sieds....ik heb het idee dat sommige mensen niets van de Ignitech willen weten..op zich interessant. Ik zal in het 'techniek' forum een nieuw topic openen. 'Ignitech waarom wel of waarom niet?'

Schrijver Joost Hilders
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 maart 2013 08:01 
Hoi Arjan,

Er heeft, zoals je wellicht weet, al eerder een grote aankoop van ignitechs plaatsgevonden.
Voor heel veel mensen is de ignitech een uitstekende oplossing om een -deels- nog werkende stator (pick-ups moeten het nog wel doen_ te kunnen blijven gebruiken.

De Ignitech moet je dan ook niet zien als vervanger van een CDI, maar mag best als opvolger worden beschouwd van de CDI.

Lees alle berichten er maar op na en je ziet inderdaad - en waarom ook niet - dat er enthousiastelingen zijn en dat er ook - behoudender - zijn.

Leuk toch, dat maakt een club een club !

Groetjes,
Joost

(die inmiddels in drie verschillende motoren een Ignitech heeft geplaatst en daarmee heel veel blok-uitbouwen heeft voorkomen.
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip. * Zwarte CX500 * GL650D Interstate

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 maart 2013 18:25 
In mijn cx zit een ichnitech omdat ik vind dat hij dan mooier loopt. En de cdi hou ik als reserve. Wel maar 120 of zo betaald via samenkoop.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 maart 2013 13:12 
klopt sieds, sorry, ik stond er even niet bij stil
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 10 maart 2013 08:52 
ik hoef voorlopig nog geen ignitech, zolang mijn cdi's het goed doen (en heb 2 reserve) die zijn zelfs helemaal nieuw gemaakt door znoek!

groetjes werner (cdi zijn soms te koop voor 20 euro, kun je voor 146,- toch aardig doorrijden)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Ignitech..iemand interesse in gelijktijdige aankoop?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven