Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Radiateur gl500

Schrijver GL500
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 maart 2013 12:52 
Hallo
wie heeft er voor mij een radiateur voor een gl500 uit 1982? het liefst in de regio groningen zodat ik hem op kan halen.

Mvg

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 maart 2013 14:49 
Heb er nog eentje liggen van een CX500, ik neem aan dat die hetzelfde zijn?

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 maart 2013 16:40 
ja, niet dus.

Er zijn grof weg 3 type radiateurs in omloop.

Om te beginnen is er de GL500 type.
Deze heeft de inlaat boven aan in het midden.

Dan is er de CX500 type. deze heeft de inlaat links boven aan.

Dan hebben we nog de CX en GL 650 type, met eletriche fan.

Dan is er verschil met het type CX500, cx500c met zwarte kap, en alu omlijsting. Deze hebben verschillende montage schroefjes aan de zijkant, en die zitten niet op dezelfde hoogte.

Dus, er zijn verschillen, dus pas op.
Helaas geen foto's beschikbaar.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 maart 2013 17:40 
marco,

ook nog een klein verschilletje tussen de cx500 en de cx500 custom radiator is dat bij de custom de dop (rechtsboven) iets verder naar binnen zit die van de gewone cx zit verder op het hoekkie...

groetjes werner (maar dat maakt niks uit met monteren)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver GL500
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 maart 2013 21:17 
Bedankt voor de info ik heb er een nodig met de inlaat in het midden bovenop en rechtsonder de andere aansluiting. Mvg

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 maart 2013 22:25 | Aangepast door: brinkcx 
Hallo Jevin,

als je er echt niet uitkomt heb ik nog een redelijk nette GL500 radiateur liggen - in Nijkerk GLD dus, da's nou niet bepaald regio Groningen. Zelf heb ik 'm ook beslist niet voor niks gekregen helaas, en die kosten moeten dan weer terug in het motorpotje hier komen.

Stuur maar een PB als je 'm toch wilt hebben.

plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 maart 2013 09:34 
Klopt werner, maar dat is op te lossen door een plat stuk hout op het pas vlak van de dop te liggen, en dan met een paar goede klappen het geheel iets naar binnen te slaan. Dan loopt het na montage niet tegen de tank aan.

Vergeef me de ruwe behandeling,,,,
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 maart 2013 08:33 | Aangepast door: beinhart 
Marco,

Ik snap het nu niet helemaal? De custom radiator past gewoon onder een gewone cx, je krijgt alleen de dop er niet vanaf zonder de tank te verwijderen...

Groetjes Werner (vind slaan met een hamer altijd wel leuk, zeker als oplossing)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver GL500
Gast 
#9 | Geplaatst: 20 maart 2013 15:33 
Heb inmiddels 1 gevonden die niet al te ver rijden is voor mij. het gaat om een CX500 radiateur.

nu krijg ik er wel een ander thermostaathuis bij die schuin loopt richting de aansluiting. want zoals ik heb begrepen uit jullie reacties ligt de bovenste aansluiting niet in het midden..
dit is verder geen probleem.
maar de bevestigingsgaten op de zijkant. komen die wel overeen van een cx500 en een gl500 radiateur???

Schrijver Teto

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 maart 2013 17:58 
Dat ligt er aan wat voor behuizing er op de nieuwe radiateur heeft gezeten.
Triumph Tiger 1050 ABS

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Radiateur gl500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven