Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht tank sticker

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 april 2013 14:50 
Ik zoek een tank sticker maar kan het niet vinden, in de zoek functie ook niet
Het gaat om deze sticker, bestaande uit twee streepjes een dikke en een dunnen dikke is goud kleurig dunne rood.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 april 2013 15:58 
dat is voor een CX500 "de luxe" die niet in Europa verkocht werd. De stickers zijn bij Honda niet meer te koop, namaak van deze heb ik nog niet gezien.

plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 5 april 2013 17:58 
Probeer eens of je iets kunt vinden bij Bdesigns.ca niet goedkoop maar hij heeft veel en soms kan je stickers op maat laten maken. Vraag maar aan jimi (even zoeken i het forum) hoe hij dat gedaan heeft.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 april 2013 20:37 | Aangepast door: JiMi 
Klopt. Ik heb voor mijn blauwe tankstickers destijds een kleurmonster naar Canada gestuurd. Enige tijd later kreeg ik een prachtige set stickers thuisgestuurd in precies de goede kleur blauw. Ik had het voordeel dat hij de rode variant reeds op voorraad had, waardoor het hem weinig moeite kostte om een blauwe variant te ontwikkelen. In geval van de De Luxe stickers is het natuurlijk nog maar de vraag of het zo makkelijk gaat. Op de site zie ik niets staan. Maar ik zou het zeker even vragen aan hem, misschien heeft ie wel iets voor je. En de prijs? Ja, die zou zo maar de 100 Euro overstijgen.

Je zou je vraag ook eens op het Choppercharles forum kunnen stellen. Dat is het Amerikaanse CX forum. Ze hebben daar veel meer ervaring met jouw De Luxe.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 april 2013 22:55 
Bedankt voor de tips
Maar dat soort prijzen kan ik even niet uit de mouw schudden, ik vermoed dat ik het er zelf wel op spuit stukken voordeliger.

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 april 2013 11:33 
Hey peter.
In Drunen zit een man die al 25 jaar stickers maakt voor oude bromfietsen & motors.Hij staat op de meeste Oldtimer beurzen.
Zijn adres = Pelders Transferts Burg. v/d Heydestraat 73 5151HL Drunen.
Zijn mailadres/ info@pelders.nl
Misschien hier eens horen je weet maar nooit.

Schrijver Hansv

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 6 april 2013 12:11 
Even verder gezocht, volgend op het mail adres wat Johnny vermelde.

Via DEZE LINK kom je op de website van Pelders terecht. Daar is onder "Transfers" en dan "Honda 3" een goldwing tank sticker te zien.

Die lijkt er wel op (maar zal waarschijnlijk niet passen ????? )

Harmony,
Hans.
( zoekt, zoekt, zoekt, en blijft bezig..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 april 2013 13:35 
Inderdaad lijken het wel, maar zijn niet gelijk. Dus dat zal ook wel niet passen, jammer maar bedankt voor de tip

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 april 2013 12:22 
In België bestaat er ook een Honda Classic club,hier ook is informeren.
www.hondaclassicbike.be
Je weet maar nooit.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht tank sticker

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven