Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht: "voorkant-onderdelen" na ongeval

Schrijver roelgoris
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 april 2013 17:52 
Goedemiddag iedereen,

vorige week kreeg ik 's morgens het "fijne" nieuws dat iemand mijn motor had omvergereden. Dader gekend, verzekeringspapieren ingevuld etc, dus ik nog een kleine hoop dat alles in orde zou komen. Nee hoor, verzekering denkt enkel aan eigen portefeuille en ik kan het dus zelf gaan oplossen met een minimum aan centjes die ik van verzekering krijg.

Daarom dus een warme oproep: wie heeft er nog onderdelen te koop staan voor een CX500C uit 81?
Waar ik al zeker naar op zoek ben:
- voorvork (alles. Herstelling misschien mogelijk, maar ik vertrouw dit scheve ding niet meer nadat het tegen een boom werd geklopt)
- koplamp
- voorste pinkers
- tank
- "Honda"-teken van voorop de voorvork.

https://www.dropbox.com/sh/sxlxiseulxaj8dp/13QiqyYzie
Ziehier enkele foto's (gsm-kwaliteit), dus als je iets hebt liggen waarvan je zegt "dat zou ik ook vervangen, voor de zekerheid", dan hoor ik het heel graag.

Onder ideale omstandigheden had ik mijn motorblok ook laten nakijken (er lag een mengeling van benzine en olie op de grond, maar het is niet duidelijk of dit enkel uit de voorvork kwam of ook uit het blok). Dingen waar ik op moet letten wanneer ik test of het blok in orde is nog? Alain had dit in juni 2012 nog volledig uit elkaar gegooid en in elkaar gestoken, dus het was wel tip top in orde.

Mailen mag ook altijd op goris.roel @ gmail . com .

Alvast bedankt!
Roel

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 april 2013 19:19 
as zondag onderdelen beurs zie de agenda,

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 april 2013 23:39 
Als ik jou was, dan nam ik een grote auto mee naar de onderdelenbeurs, dan kan je meteen de nodige onderdelen inladen. Sneller kan je er niet aankomen en je kan nog uitzoeken ook.

groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver roelgoris
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 april 2013 08:32 
Daar geraak ik jammer genoeg niet. Mijn enige twee vervoersmiddelen zijn de fiets en tot vorige week de CX, en met de fiets vanuit Antwerpen onderdelen komen zoeken lijkt me gekkenwerk

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 april 2013 10:57 
Jammer, maar is er niemand in België, die met de auto naar de onderdelenbeurs komt? Zover is het niet naar Veghel vanuit België, dus een oproep aan de Vlaamse CXers, neem Roel mee naar de beurs en help hem uit de brand !!

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Andreweijers
Gast 
#6 | Geplaatst: 22 april 2013 21:15 
Hoi,
Ik heb er een te koop t.e.a.b
Groet andre

Schrijver roelgoris
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 april 2013 16:03 
Goedemiddag iedereen,

drukke week achter de rug, maar alvast bedankt iedereen voor de reacties! Zij die pb of mail gestuurd hebben kunnen ook nog zsm reactie verwachten.

Ondertussen alvast tamelijk goed nieuws gekregen. Garagist heeft vork nagekeken en daar scheelt niets aan. Bouten loszetten, rechtvringen en terug aandraaien en dat zou in orde moeten zijn.
Rijklaar krijg ik haar dus door:
- koplamp te vervangen
- pinkers na te kijken want links werkt niet altijd
- voorrem maken / laten maken (daar kwam de vloeistof dus uit... :-/)
- nakijken waar het benzinelek vandaan komt dat pas na testritje in de tuin ontstaan is.

Terug mooi maken, daar komt nog wel wat anders bij kijken .

Denk wel dat ik al voldoende reacties heb gekregen waar ik mee verder kan, dus voor mijn part mag dit topic dicht! Wanneer ik specifieke dingen zoek, zal ik het vanaf nu wel vinden denk ik .

Nogmaals dank!
groeten,
Roel

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: "voorkant-onderdelen" na ongeval

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven