Goedemiddag iedereen,
vorige week kreeg ik 's morgens het "fijne" nieuws dat iemand mijn motor had omvergereden. Dader gekend, verzekeringspapieren ingevuld etc, dus ik nog een kleine hoop dat alles in orde zou komen. Nee hoor, verzekering denkt enkel aan eigen portefeuille en ik kan het dus zelf gaan oplossen met een minimum aan centjes die ik van verzekering krijg.
Daarom dus een warme oproep: wie heeft er nog onderdelen te koop staan voor een CX500C uit 81?
Waar ik al zeker naar op zoek ben:
- voorvork (alles. Herstelling misschien mogelijk, maar ik vertrouw dit scheve ding niet meer nadat het tegen een boom werd geklopt)
- koplamp
- voorste pinkers
- tank
- "Honda"-teken van voorop de voorvork.
https://www.dropbox.com/sh/sxlxiseulxaj8dp/13QiqyYzieZiehier enkele foto's (gsm-kwaliteit), dus als je iets hebt liggen waarvan je zegt "dat zou ik ook vervangen, voor de zekerheid", dan hoor ik het heel graag.
Onder ideale omstandigheden had ik mijn motorblok ook laten nakijken (er lag een mengeling van benzine en olie op de grond, maar het is niet duidelijk of dit enkel uit de voorvork kwam of ook uit het blok). Dingen waar ik op moet letten wanneer ik test of het blok in orde is nog? Alain had dit in juni 2012 nog volledig uit elkaar gegooid en in elkaar gestoken, dus het was wel tip top in orde.
Mailen mag ook altijd op goris.roel @ gmail . com .
Alvast bedankt!
Roel