Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht voor vaderdag

 
Schrijver broadspeed
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 juni 2013 23:56 
hallo allemaal
na jaren cx gereden te hebben heb ik deze verkocht ( foto van mijn cx custom hardtail staat nog op de site )
mijn vader had tegelijk met mij een gl500 gekocht en heeft deze nu nog
alleen is bij hem de uitlaat uit elkaar aan het vallen
nu ben ik eigenlijk voor vaderdag aan het zoeken naar een uitlaat voor zijn gl
kan iemand mij hier mee helpen !!!

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2013 11:55 | Aangepast door: MAST 
Hallo, zoek je alleen de dempers of het hele uitlaatsysteem, met bochten en collectorbox?
Ik heb ze niet voor je maar er is nog wel het een en ander nieuw te koop. Roukama bv heeft bochten en een collectorbox. (KLIK HIER).
Je kan ook zoeken bij WEMOTO in Engeland. (KLIK HIER)
Woesthof (motorsloop) heeft misschien wat. (KLIK HIER)
En je kan kijken of TOTO (toto@hondacx500.com) of Marco (marcobecker@zonnet.nl ) nog iets hebben liggen.
Succes met zoeken.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2013 14:13 
Ja, ik heb het gelezen, echter is het een moeilijke zaak.

We hebben het over een GL of CX500 C type.

In dat model is heel veel gebruikt, en maakt het dus heel moeilijk om daar een passende set neer te leggen. Er zijn tussen dempers in omloop origineel honda met langer pijp stukken er aan. Ik heb er een nieuw staat liggen, maar normaals dat is een appart model origineel honda. En die houd ik zelf denk ik.


Tevens bied ik alleen aan als ik zeker weet dat men er wat mee kan. Dus dat ik zeker weet dat ik achter af geen vragen krijg. Of ik bied er heel veel informatie bij zodat men weet wat men koopt


In dit geval zou ik hem kunnen vragen om langs te komen, en monteer ik wat ik heb, dus ik maak zaken terplekke op maat.

Echter de zon is gaan schijnen, en heb het erg druk. Ik kan hem domweg de komende drie weken niets aan nemen.

Tevens heb ik er een klus van werner beinhard tussen door gekregen, en die moet af.
Het blok wat ik hem heb verkocht is niet goed. En dat had ik wel beloofd.
Dus ik moet dat goed maken, en dat ga ik ook doen.

Informeren mag hij altijd, dus dat is geen probleem.

Dan de bochten van roukama, die zijn iets te lang, en zal je af moeten zagen, ik heb nog een set liggen. Ik verkoop die zaken tegen dezelfde prijs als roukama.
Alleen bij mij kun je ze inzien zeg maar.

In de toekomst zal ik ook een ruimte hebben boven mijn boekenzaak waar meer zaken liggen, en te bekijken zijn. Nieuw en tweede hands.

Groetjes marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 5 juni 2013 17:36 
marco,

wie is dat werner beinhard (met een d) zwerft die hier ook rond

groetjes werner (vrijdag naar biddinghuizen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver broadspeed
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juni 2013 19:40 
hallo allemaal en dank voor de snelle reacties

ik ga eens kijken op de sites die jullie allemaal opgeven

ik ben op zoek naar een complete set dus voorpijpen - collector - en eindpijpen
aangezien alles uit elkaar valt en de ene las de andere vasthoud dus geen haalbare kaart meer

ook goede 2e hands is ook prima dus als iemand iets heeft roept u maar
hartelijk dank

michel

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juni 2013 22:55 
Als je met vaderdag een uitlaatset voor je GL krijgt dan wordt er goed voor je gezorgd hoor !

Vraag ook eens bij Okkie in Elim op Tel. 0528352608 (tel.nr van marktplaats gehaald) die heeft ook veel GL spul. Goede of zelfs maar bruikbare uitlaten zijn helaas wat zeldzaam.

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 juni 2013 12:47 
Idd, is de uitlaat van een gl dezelfde als die van een cx c?

Op de site van davidsilverparts vind je vrij veel aan relatief goede prijzen. Uitlaten zijn wel niet de goedkoopste natuurlijk.. Dus zou ook zoeken naar een 2dehands URL

en hier.. nog wat duurder. alleszins succes met de zoektocht. URL

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 juni 2013 18:02 
Deze zin van Marco viel mij op:
'de bochten van roukama, die zijn iets te lang'

Ik heb bochten van Wemoto (UK) en sinds die tijd kan ik de balanspot niet meer vastzetten aan het blok op het daarvoor bedoelde punt, omdat de gaten niet goed oplijnen. Hebben meer mensen daar last van?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 juni 2013 14:48 | Aangepast door: marcobecker 
Beste Jimi,

Ook in de balans pot zijn vele type's
Dus in sommige gevallen moet je juist de lange bochtengebruiken.
Met lang, of afzagen bedoel ik het stukje wat de balans pot in gaat. Deze is grof weg 6 cm lang, en moet in sommige gevallen maar 4 cm lang zijn.
Dus de bocht als het om de krommig gaat komt dan wel uit.

MOcht jdaar geen rekening mee houden, dan zal in he verkeerde geval de tussen dempers iets naar achteren gemonteerd worden.

En bij veel 650 modellen is dat nunet het geval. Die balanspot zit juist weer ongeveer 2 cm naar achteren.

Dus, ik ben heel voorzichtig geworden met het verkopen van bochten en balanspotten.

En dan antwoord op je vraag, je moest een weten hoeveel balans poten de beugelser af gezaagd zijn.....

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 7 juni 2013 19:13 
Bedankt Marco!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht voor vaderdag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven