Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

ignitech

 
 
Pagina  Pagina 3 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende »

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 30 juli 2013 21:15 
Ik heb ook een ignitech en ben er zeer tevreden mee. De motor liep er prima op tot ik andere problemen kreeg.
Mijn eerste heb ik door verkocht naar Colombia, de tweede die ik kocht zit op de motor en daar heb ik meteen 2 bobines bij gekocht samen met de cdi.
Bobines zijn iets korter met een plaatje er tussen zitten ze nu bevestigd op de motor.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Jan vd Geest
Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 31 juli 2013 22:34 
Ik heb er ook 1. Ben er erg tevreden over.

In mijn geval moest ik hem nog zelf flashen, maar dat is niet zo moeilijk.

Als het goed is krijg je er info bij. Mocht dat niet zo zijn, wil ik wel even graven.

Schrijver norby
Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 31 juli 2013 22:55 
mensen, graag nog 2 mensen die zo'n ignitech nodig hebben, dan kunnen we die groepskorting pakken!!!!
norbert
nb

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 1 aug. 2013 15:56 | Aangepast door: danielstrouven 
Heb je mij erbij geteld? Want ik zou graag er eentje willen meebestellen. Het lijkt me makkelijk er tien aan de man te brengen, zeker als je ze bv naar SJK zou kunnen meenemen.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver norby
Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 1 aug. 2013 22:49 
daniel, jij staat ook erbij.
ik heb dus nog twee bestellingen nodig.
sint jansklooster lukt niet meer, het duurt ong 3 weken.
en die ignitechs zijn echt goed, ik heb er nu een geleend en rijdt en start nog beter.
misschien ken jij nog mensen die zoiets nodig hebben. norbert
nb

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#36 | Geplaatst: 3 aug. 2013 11:47 
Doe mij er ook maar eentje!

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#37 | Geplaatst: 3 aug. 2013 19:57 
Trouwens, wat is nu precies het bedrag? Ik las 115 euro + 5 euro voor de stekker; ergens anders 131 euro...?

En het type maakt blijkbaar ook niet uit? (voor mij eentje voor CX uit '79, dus Z of A)

Schrijver norby
Forum Lid 
#38 | Geplaatst: 3 aug. 2013 20:53 
mark,
het is 120 euro met stekker, kan ik jou dan ook noteren?
Nog een meer en dan ga ik bestellen.
Heb trouwens eentje geleend van een cx lid uit duitsland en ze lopen zelfs nog beter als met normale cdi
nb

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#39 | Geplaatst: 3 aug. 2013 22:13 
Ik wil graag weten hoe dat zit met die stekker. De Ignitech die ik ooit bestelde had een acht-polige stekker, dus waar hebben we het eigenlijk over?

Harmony,
Hans.
( naadje en kous en dat soort dingen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver norby
Forum Lid 
#40 | Geplaatst: 3 aug. 2013 22:26 
Hans, ik heb er nu een te leen, daar zit een mooie degelijke stekker aan, ik geloof ook 8 polig plus een stekker voor de ontsteekspoelen, 2 polig geloof ik. ook 2 aansluitingen voor voeding{ eigenlijk maar 1 aan te sluiten en een stekker voor de pc.
Wat ze nou bedoelen met die connector, misschien die pc stekker?
de usb kabel kan je ook extra bestellen maar dat is niet nodig, die kun je hier ook overal krijgen.
norbert
nb

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#41 | Geplaatst: 3 aug. 2013 23:02 
Norbert, je kunt me noteren: had ik al toegezegt

Bedankt voor het mooie initiatief!

Aan de 1000e zit je dus al, dus dat is mooi! Misschien kan het zelfs uit eentje extra te kopen en op marktplaats te zetten? Er zijn nogwel eens mensen naar op zoek!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#42 | Geplaatst: 3 aug. 2013 23:52 
Norbert,

Klopt ongeveer met wat ik nog weet.

Acht polige stekker, niet vol bezet, en twee draden voor de bobines, en nog een draad voor de 'killswitch'

Dan nog een losse rode 'plus' draad, en dat is alles......

Let wel, dezelfde unit kan, met andere bedrading en een andere programma, voor andere motoren gebruikt worden.

Harmony,
Hans.
( die het nog niet snapt, maar 't zal wel.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver norby
Forum Lid 
#43 | Geplaatst: 5 aug. 2013 18:32 
Ignitech vrienden,
Beste andre den helder, werner,vince, ron dijk, tinus1952,victor, daniel uit belgie?, mark bouwman en ik zelf,
we komen op 9 bestellingen, stuur me graag een pb tje , ik zal antwoorden en gegevens terugsturen.
we komen dus boven de 1000 euro samen uit dus ik kan gaan bestellen, het duurt wel ong 3 weken voordat het aankomt, eerst moeten zij het geld hebben, eerder versturen ze niet.
het is 120 euro met stekker en je kunt hem ook nog aanpassen voor een andere fiets, ik geloof zelfs een kreidler las ik, alleen andere software uploaden via de usb stekker.
, ik hoor van jullie dan, norbert.
nb

Schrijver Vince
Forum Lid 
#44 | Geplaatst: 6 aug. 2013 10:58 
PB is gister verstuurd. Mooi initiatief Norby Zodra ik hoor waar het geld heen mag zal ik overmaken. Hopelijk kunnen we snel bestellen.

Schrijver norby
Forum Lid 
#45 | Geplaatst: 6 aug. 2013 17:52 
rest nu nog even victor, ron en daniel.
Ik heb al 5 pb tjes gehad.
dus ik denk dat ik al snel kan bestellen. groet norbert.
nb

Pagina  Pagina 3 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 ignitech

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven