Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

ignitech

 
 
Pagina  Pagina 4 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende »

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#46 | Geplaatst: 7 aug. 2013 10:40 
Zo, is gebeurd.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Ron dijkhuizen
Gast 
#47 | Geplaatst: 9 aug. 2013 13:44 
Hoi Norby ik heb jouw ook een pb,tje gestuurd
Groet Ron.

Schrijver Victor Merison
Forum Lid 
#48 | Geplaatst: 10 aug. 2013 15:58 
Hoi Norby, waar woon je ergens?? Misschien is het leuk als we een dag prikken voor iedereen om de ignitech op te halen...zie ik ook eens wat gezichten, (volgens mij heeft Tinus er ook een besteld, die woont bij mij in de buurt, zouden gezamenlijk aan kunnen rijden..)
Groet
Victor

Schrijver jowan

Forum Lid 
#49 | Geplaatst: 10 aug. 2013 17:53 
Ik ga er ook eentje bestellen.
(Als dat nog kan tenminste)
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver norby
Forum Lid 
#50 | Geplaatst: 10 aug. 2013 18:06 
Jowan, als het goed is kan dat nog, heb ignitech aangeschreven maar zij moeten mij een officiele bevestiging en factuur terugsturen, ik denk dat ik die maandag krijg.
het duurt daar een beetje lang, denk vakantie.ben van plan om naar een centraal punt in nederland te rijden, wie niet kan of ver weg woont daar kan ik het ook nog aangetekend versturen.
nb

Schrijver norby
Forum Lid 
#51 | Geplaatst: 12 aug. 2013 14:52 
Ignitech vrienden,
Ik heb net de factuur gekregen van ignitech en dus direkt betaald, het zal nog wel even duren maar als het goed is is het administratieve gedeelte rond, het is nu enkel wachten. groet norbert.
nb

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#52 | Geplaatst: 12 aug. 2013 15:27 
Das mooi Norby...Goed werk.
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#53 | Geplaatst: 23 aug. 2013 08:27 
Ik ben blij dat ik meedeed met deze groepsaankoop, want zoals het er nu voorstaat gaat hij er onmiddellijk in, mijn cx krijgt steeds meer kuren. En ik weet wel zeker dat een Ignitech dit gaat oplossen, want ik kan dit namelijk zo vaak testen als ik wil, mijn andere cx heeft ook een Ignitech.
Laat maar weten hoeveel het verzenden naar België je gaat kosten, dan maak ik spoedig ook dit bedrag over.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Arjan Beumer
Forum Lid 
#54 | Geplaatst: 23 aug. 2013 08:39 
Hallo toekomstige Ignitech gebruikers. Vervang altijd de glas hoofdzekering (houder) met een steekzekering (houder) i.c.m. een Ignitech. De glaszekering kan onbetrouwbaar zijn. Dat wil je niet met een Ignitech omdat dan de motor plotseling stopt. (veiligheid)

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#55 | Geplaatst: 23 aug. 2013 09:48 
Bij mij zat daar zelfs nog een steenzekering! Nu inderdaad een mooie steekzekering

Schrijver norby
Forum Lid 
#56 | Geplaatst: 31 aug. 2013 11:01 
ignitech vrienden, zal volgende week ignitech aanschrijven, dan is het ong 3 weken geleden dat ik besteld heb. misschien eind volgende week weet ik meer .
Handig is om een losse amp stekker{oogje} te kopen die op de plus pool van de accu past, je kunt dan DIRECT na aansluiten stekkers gaan rijden. voor het officieel aansluiten moet men de zwarte plusvoerende draad van het remlicht doorverbinden, let wel deze zwarte draad krijgt pas spanning als het contactslot aanstaat.
Je voorkomt dan een lege accu. Het is iets lastiger voor niet technici.
vooral deze doorverbinding moet goed gebeuren maar is beter omdat de accu niet leeg loopt bij langere tijd geen gebruik van de motor. gr norbert
nb

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#57 | Geplaatst: 31 aug. 2013 11:34 
Hopelijk krijgen we nog een schema of tekening om precies te weten hoe de Ignitech aan te sluiten, mar dat zl wel goed komen.
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver norby
Forum Lid 
#58 | Geplaatst: 31 aug. 2013 11:53 
tinus, die zit er ook bij echter je kunt niet fout doen, de grote stekker aansluiten en de kleine stekker wit blauw. de allereerste stekker laten zitten, dat ik geel dus. massa krijgt die al via de grote stekker, je moet alleen de plus aansluiten en dat had ik net al beschreven, wel kun je usb kabel waar een kapje opzit goed vasttapen dat daar later geen regen in komt.
nb

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#59 | Geplaatst: 31 aug. 2013 13:31 
Norby, ik neem aan dat je de plus van het achterlicht zelf bedoelt?

Ik ben benieuwd naar de Ignitech

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#60 | Geplaatst: 31 aug. 2013 16:51 
Trouwens, dan moet je verlichting aan staan om te kunnen ontsteken? Dat moet handiger kunnen..?

Pagina  Pagina 4 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 ignitech

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven