Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

ignitech

 
 
Pagina  Pagina 5 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende »

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#61 | Geplaatst: 31 aug. 2013 17:13 | Aangepast door: Hansv 
Mark,

Norbert bedoelt de zwarte draad naar de REMLICHT schakelaar. Die krijg pas spanning als het contact aanstaat. De draad komt heel dicht langs de plek waar de Ignitech gemonteerd moet worden.

Zwarte draad op de CX is plus 12 volt NA contactslot.

Dus als je het contact uit zet, zet je de Ignitech ook meteen uit. Contact aan, zwart krijgt spanning, Ignitech onder spanning, starten....

Zo kan het werken.

Harmony,
Hans.
( heeft het al eens zo gedaan )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver norby
Forum Lid 
#62 | Geplaatst: 31 aug. 2013 22:52 
Heren, graag goed lezen, ik heb het over de plus van de remschakelaar die weer naar het achterlicht loopt en die daar het remlicht in het achterlicht doet ontsteken.
dus niet het achterlicht.
de remschakelaar is net als de andere verbindingen vervangbaar dus ook onder de budyseat met een mannetje en vrouwtje stekker verbonden, deze zwarte draad moet je hebben.
nb

Schrijver beinhart

Bestuur 
#63 | Geplaatst: 1 sept. 2013 20:55 
norby en hans,

dus die ingitech heeft nog een gebruiksaanwijzing nodig met aansluiten? ik dacht gewoon straks stekkers los te halen en stekkers aan te sluiten en dan weer naar huis te rijden...

groetjes werner (is er ook een ignitech aansluit expert bij als ik hem ophaal?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#64 | Geplaatst: 1 sept. 2013 21:34 
Werner,
eigenlijk niet ik heb alles al beschreven, alleen de plus aansluiten zoals ik beschreven heb. dat kan dus rechtstreeks op de accu of beter de plus van de ignitech aansluiten op de zwarte draad. Die moet je dan doorverbinden, zo moeilijk is dat ook nog niet ! norbert
nb

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#65 | Geplaatst: 1 sept. 2013 23:19 
Alles komt goed Werner
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver norby
Forum Lid 
#66 | Geplaatst: 2 sept. 2013 13:42 
hallo, ignitech heeft zoals gezegd de boekhouding niet erg correct. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, zitten daar wel mensen aan de telefoon? Ik heb mijn boekhouding nog eens extra gecheckt en iedereen heeft betaald en jowan dus ook.
Het IBAN nummer van hun in tsechie nog eens gecheckt en dat moet ook kloppen. Eerst dus voor 9 mensen besteld en betaald.
De volgende dag , 14 augustus voor jowan 124,50 extra betaald. Die 4,50 euro was extra voor transportkosten.
Ik wacht af maar op zijn minst moeten ze de telefoon opnemen en na ongeveer 3 weken dat betaald is ook zeggen wanneer de bestellling overkomt.
Ik zit hier dus wel scherp op want het is ook geld van jullie. gr norbert.
nb

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#67 | Geplaatst: 2 sept. 2013 17:47 
Ja Norbert. Meer als je best kun je niet doen. Maar dat gaat wel goed komen. Goed van je dat je er voor ons je tijd en energie insteekt. Hopelijk zetten die Tsjechen er een beetje haast achter....maar ja het blijft oostblok......tijd genoeg.
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver norby
Forum Lid 
#68 | Geplaatst: 3 sept. 2013 11:31 
Ignitech vrienden,
Eindelijk positief bericht vanuit tsjechie:
De ignitechs worden per dhl verstuurd,
Negatief bericht: slechte communicatie, geen bericht dat geld over is, zeggen dat het geld niet overgemaakt is
Het blijft toch oppassen met die oostblokkers!
IK denk dat ik ze voor vrijdag al heb.
Stel voor om ze zondagmiddag bij de stamtafel veluwe te brengen. voor mensen die te ver komen uit belgie bijv. graag adres op mijn pb, kosten aangetekend versturen 11 euro.{dus verzekerd}
Ook kunnen mensen die zelf niet kunnen het door een cx vriend laten meenemen.
Voor suggesties houd ik me verder aanbevolen gr norbert.
nb

Schrijver norby
Forum Lid 
#69 | Geplaatst: 3 sept. 2013 15:02 
Beste mensen, ik heb zojuist van dhl shipinfo gekregen, ik denk dus morgen al binnen.
dus andre,werner, vince, ron dijk, tinus 1952, victor laat me even weten hoe jullie de ignitech willen ophalen, ik dacht dat stamtafel veluwe redelijk centraal in nl ligt.
evt kan ik de zondag ook veranderen in zatermiddag wat later dan.
Ik heb nachtdienst. Voor mensen die de ignitech direkt willen testen, graag een dopsleutel 10 meenemen voor oude cdi afhalen , eenamp oogje voor op de plus van de accu en een amp tang. de ignitech wordt geleverd met extra kabels daaraan wordt het oogje op gemonteerd.mark mag hem bij mij thuis afhalen, woont vlakbij en daniel en jowan krijgen de igni aangetekend per post.
nb

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#70 | Geplaatst: 3 sept. 2013 16:54 
Hoi Norbert. Ik wil ze eventueel wel op komen halen in de stamtafel Veluwe. Zaterdag zou mij het beste uitkomen. Ik heb contact gehad met Victor Merison en we hebben afgesproken dat ik de Ignitech van hem dan ook meeneem. Victor woont in Veldhoven...Ikzelf in Nuenen.(bij Eindhoven)..Zodoende.
Mocht het zijn dat er nog mensen zijn in de buurt van Eindhoven?....Dan wil ik voor hen ook de ignitech wel meenemen....geen enkel probleem..
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#71 | Geplaatst: 3 sept. 2013 17:26 
Beste norby,
bij voorbaat al heel erg dank voor alle moeite! Ik maak je zodadelijk 11 euro over, en stuur je mijn adres per pb zoals afgesproken.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver beinhart

Bestuur 
#72 | Geplaatst: 3 sept. 2013 18:20 
norby,

Als je jou adres per pb stuurt (of had ik dat al?) dan kom ik volgende week woensdag langs, als het jou uitkomt en je tussen hoogerheide en alkmaar woont?

Groetjes werner (moet even bij teto en beussie langs)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#73 | Geplaatst: 3 sept. 2013 18:26 
werner, dat had je al , ik woon halverwege maar wel aan oostgrens
nb

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#74 | Geplaatst: 3 sept. 2013 18:58 
Norbert.
joke en ik wil ze zaterdag ook wel op komen halen in de stamtafel Veluwe.
dat komt ons ook goed uit.
ergens in de middag.
een uur of drie lijk me een mooie tijd als het je uitkomt en Tinus.
ik hoor het wel.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Ron dijkhuizen
Gast 
#75 | Geplaatst: 4 sept. 2013 12:00 | Aangepast door: Ron dijkhuizen 
Hoi Norbert, afhalen bij stamtafel Veluwe komt voor mij prima uit ,geen probleem hoor.
Nogmaals goed geregeld hoor de inkoopactie.
Ik zie dat de meeste mensen zaterdagmiddag ca 3 uur prefereren, daar sluit ik mij graag bij aan.
Groet Ron.

Pagina  Pagina 5 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 ignitech

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven