Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Nog een paar onderdelen gezocht voor SJK-Bike

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 aug. 2013 09:04 
Heey Allemaal,

Ik ben met de laatste werkzaamheden aan de SJK-Bike bezig en mis nog wat dingen. Een fiets kilometerteller moet ik nog hebben en 2 handvat rubbers. Is er iemand in de buurt die dat heeft liggen, niet meer gebruikt en dat wil doneren?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 aug. 2013 10:37 
Ik heb nog twee handvaten liggen, maar dat zijn van die lelijke dikke met chroom...

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 aug. 2013 15:09 
Heey Mark,

Dat geeft helemaal nix, die er nu op zitten vallen er steeds van af omdat ze uitgedroogd zijn. Maar hoe komen ze in Nijkerk??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 aug. 2013 16:28 
Erik, je hebt mail.....

Harmony,
Hans.
( zo heb je niks, zo kun je kiezen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 aug. 2013 15:16 
Erik,

Afhankelijk van wanneer je het nodig hebt: ik kan het opsturen (wordt wel pakketpost denk ik ivm de dikte: ze zijn niet flexibel). Anders wil ik nog wel naar Sint Jans Klooster komen als je daar bent (Wanneer is dit? Als niet-donateur ben ik vast wel eventjes welkom om wat langs te brengen?)

Maar misschien heeft Hans een veel mooier of makkelijker aanbod!

Groetjes,

Mark

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 aug. 2013 22:15 
Heey Mark,

Ik ga idd op het aanbod van Hans in.
Maar natuurlijk ben je altijd welkom op SJK.
Dat is op 16, 17 en 18 augustus.
Kan je meteen de SJK-Bike zien

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Nog een paar onderdelen gezocht voor SJK-Bike

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven