Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

kop

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver beinhart

Bestuur 
#16 | Geplaatst: 13 aug. 2013 18:09 
lieke,

Gelukkig wel, kan je 't voorstellen dat iedereen in dezelfde kleding zou lopen en ook dezelfde auto zou rijden?

Groetjes werner (en dan iedereen dezelfde problemen aan de motor?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#17 | Geplaatst: 13 aug. 2013 18:32 
Ik vond de CX eerst ook niet mooi. Nu wel. Ik heb ook een devildinges. En het krijgt nu dezelfde reacties als de CX destijds: veel plastic, te weinig vermogen en een beetje gewoontjes. En daarom is het wel degelijk de opvolger van de CX, hetzelfde marktsegmentatie, middenklasse, goedkoop in onderhoud, cardan, waterkoeling en niet vergeten: onverwoestbaar. Nu de CX wat ouder wordt is mijn Deauville een uitstekend werkpaard om de CX wat te sparen. En met een begrijpelijke techniek die niet gelijk een computer vereist. Kortom, ik ben wél enthousiast over de Devildinges. Zoals ik 12 jaar geleden al over de CX zei: 'gewoon rijden met die hap', en je niet zo druk maken over uiterlijk en wat een ander er van vindt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver woutje
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 13 aug. 2013 19:53 
Hoi hoi

Sorrie voor late reactie.
Maar de pakkingen zijn maandag ochtend direct besteld en waren voorradig bij Honda benelux dus hoop ze morgen of donderdag binnen te hebben.
De kop zit een nieuw draad ding in ( hoe heet zo'n geval ook alweer)
Heb alle oude pakking resten ook al verwijderd.
Is het dan ook verstandig om uit voorzorg de olie te vervessen? Kleine kans dat er pakking rommel en koelvloeistof in is beland.
De olie die er nu op zit nog geen 300km mee gereden

Groet Wout
(die er alles aan doet om zaterdag in ruinerwold en sjk te kunnen zijn)

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 kop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven