Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

En toen verloor ik mijn koffer op de A28.

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2013 11:14 
Tja Mai weer,
Ga ik za. 13.20 uur mooi op de motor naar emmen mijn laptop brengen zit in de rechter koffer, om alles opnieuw erop te krijgen tevens de pc achter me gebonden, ik word gestalkt door een gek uit katwijk (zelfs IN mijn emailverkeer met bart de verkoper van tomtomriderurban) zet hij rare dingen foto's maakte ik er al van), die me ook smst etc. afgelopen do. om 23.50 uur nog, echt je schrikt je kapot vooral als je oudste zoon ooit door een ongeluk in coma belandde, na 22 uur geen telefoon is normaal, en snachts wakker gebeld wordt ook is die nico uit katwijk (oud vriendje 2002 t/t 2003 nov.) hier aanwezig is op deze site, merkte ik aan het smsje do. omdat ik emmen noemde als rit dit weekend.

Ik rijd om ca 14.15 uur achter zwolle op de A28, mensen in een personen auto attendeerden erop mij dat ik naar de vluchtstrook moest, en we stonden stil en zeiden dat mijn rechter koffer er af gevlogen was en ik reed op de middelste rijstrook, ik stond stijf van angst ooo god de middelste rijbaan en was zooo bang voor ongelukken met motoren of auto's, trilde helemaal, zij namen me in hun auto en bespaken wat te doen, ondertussen ik steeds achterom kijken maar het was zeker 4 km terug, gelukkig zagen we niets dus, toen de politie gebeld en rijkswaterstaat zou er langs rijden en ik hoorde dan wel, nou dat klonk er slapjes ook zat mijn laptop en gewone kleding er in, later gingen zij op mijn smeken verder, ik voelde me bezwaarlijk, ben zelf alleen ca 1 km terug gelopen maar het was zoooo heet en allemaal zo druk langs die snelweg dus terug naar mijn motor en 1 1/2 km verder bij een tankstation navraag gedaan en daar een harleyrijder; jaa die zagen we en een ander had een witte schoen op de snelweg zien liggen en meer en één wees mij de exacte plek ga snel anders pakt iemand die laptop. ik verder na staphorst, daar terug richting zwolle en daar bij nieuw leusden/leusen??? eraf, daar de oprijbaan naar de a28 motor gestalt en opgelopen en langs de vangrail de hoogte op richting geluidswand boven de onderliggende weg, helemal niets, wel gestoorde claxonerende mensen, dat moest er dn ook nog bijkomen, laat dit oude mens met rust verdorie.
De motor weer gepakt en onderaan naar de afrit van de a28 gereden, daar idem dito zoeken, niets dus, toen stopte er een personenauto voor mijn motor, ik zag een jonge dame
uitstappen en dacht al misschien vond zij hem. nee dus was gewoon een vragende dame en paps die zelf vroeger trike reed, zij namen me mee naar restaurant, daar toilet en heel lief had hij een flesje water ondertussen gekocht en samen in hun auto nogmaals een uur gereden en zoeken,
helemal niets, alleen een mopperende politie knul ppff we reden over de vluchtstrook met knipperlichten dusss dat mag...na mijn uitleg konden we verder, half 6,3 uur verder en niets nop nada, belde die man rijkswaterstaat die kreeg ik eraan en nam mijn gegevens op, daag. even later mijn telefoon en ja dus yesssss (nu weer tranen hihihi) heer Woudberg belde hij had allesgevonden ook de laptop, kleding, schoenen etc. maaar ik zei, ik bel U straks oma stort ff in, het was zoo heet, die gek in katwijk vervloekte ik, door hem is dit allemaal aan de orde dat gestalk en via marktplaats eens per max week mailt hij, echt een gestoorde maniak,
later belde ik die meneer weer op en spraken af dat ik hem vandaag om 10 uur kon bellen ipv versturen, want alles ging naar joure dat is helemaal niet te betalen voor mij en auto is ookal kapot sinds 13 juli 'snachts 05 uur de abwb me naar huis trok van schiphol zoon en schoondochter ophalen, ik heb vriendin in emmen gebeld en zei ga svp terug, neee laat me svp komen 1 uurtje en dan terug want ik wil even relaxen, dus 18 uur ipv 14.30 uur bij hun gekomen, pc afgeladen, eten, rust en om 21 uur
weer naar huis, dan net op de a28 een motor houd me stil.....neee he... niet weer.... je achterlicht doet het niet???
Plof motor uit en nooit meer aan, man na 15 min verder moest naar nijmegen met dochter ennnnn daar stond ik, accu was ondertussne ookal zo goed als leeg, het werd donkerde, snel vriendin gebeld, zij: we halen je NU op en ik; de motor ...dat kan niet...die halen we morgen wel op, nnooittttt die stelen ze vannacht langs de a28 op een nhangertje, bel me maar met 10 min terug mijn accu v mobieltje is ook leeg, hihihi wat een dag...oke ik zet hem hm hm op reserve, start...start..start en yesss hij liep, snel uit waterfles in topkoffer en starten en smsen naar vrienden ; ik rij..zoef tankstation een 30 kom verderop en getankt, ik had maar 165 km gereden ging ook maar 9 litr in, het was pikdonker wat ik bere eng rijden vind, heel de weg hgeel wat schietgebedjes gebeden, keiharde plensbuien onderweg en oma van 58 reed op op hoop van zegen, half 11 thuis en snakte naar een peuk, ik rook niet meer dus niets in huis, in emmen 1 van een zoon van mijn vrienden dat was even lekker.

Nu net rijkswaterstaat gebeld, witte laptop stukjes af, gaat zo open zonder knopje, zijkoffer deksel aan gruzelementen, onderbak niet aanwezig, witte la martina blouse, lichte bermuda, witte lotto schoenen alles verder aanwezig, klapstoeltje piepklein ook kapot, nooit gebruikt gewoon bij de hand, all weather regen en wintervoering ook aanwezig, kanonne de terugweg had ik all weather jas aan die in de linker kofferzat met dikke trui van dochter van vrienden, die leren was nog kletsnat van binnen van de warmte.
alles wordt aangetekend opgestuurd eerdaags en dus een rechterkoffer oud model moety ik nieu zoeken, net al 1 persoon op marktplaats maar die zijn zonder key.

wie heeft voor weinig.... rechter oud model krauserkoffer en er zijn veel lieve harley rijders niet iedereen ben ik ho nda rijdster te min voor, merk ik vaak onderweg die steken nl. geen hand op.

Dit was mijn zaterdag 10 augustus wat een gezellig middagje uit moest worden, oke geen persoonlijke ongelukken en blij dat ik niets zag vliegen anders van schrik op de rem gaan staan en dan was het niet te overzien geweest want die weg is knetterdruk, waterstaat mensen hebben knipperlicht en dan kunnen ze de stukken van de grote weg afhalen, ikzelf....loop nooit langs een grote weg oke muv achter de vangrail.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 aug. 2013 11:47 
ENNNN waarop ik wachtte is geschied de politie belde net, een auto beschadigd en nogwel een nieuwe uit dronten pppfff, mams met kleine kids edd achter een auto die naar links vloog en zij kon het obstakel niet ontwijken en plof en ze zijn zich kapot geschrokken, arme mensennn, heb ff potje zitten janken om het feit dat dit allemaal de oorzaak is van die eeuwige stalker meneertje de pc maker jaja hacker. Ik moet nu aangifte doen zei vriendin haar
man, zoon en dochter en als mijn zonen dit horen....2 willen er dan zo opaf,1 is net ex rode baret en nu marechausseer maar die vermoorden hem ter plekke en is nadien functieloos.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 aug. 2013 12:10 
undefined:
zitten janken om het feit dat dit allemaal de oorzaak is van die eeuwige stalker

Ik begrijp je emoties Mai, maar ik ben het niet eens met je dat dit de oorzaak is van een ander.

Je laat jezelf opjutten maar je hebt altijd de keuze om dit wel of niet te laten gebeuren.

Pech dat je de koffer verloor.

Sterkte
Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver mai

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 aug. 2013 12:26 
HE man, zelf laten gebeuren, iemand die je pc hackt, honderde mailtjes stuurt met steeds weer andere namen zogenaamd vanaf marktplaats die geen namen maar nummers als afzender zend, beelden laat verspringen, andere pc vriend , man van vriendin zag het en was echt perplext, dat is hacken mai werd er gezegd, je telefoonnummer van marktplaats smst zelfs om 01. uur dan zoals pas en gisteren langs mijn huis rijden met zijn motor vanuit katwijk, dat is niet IKZELF toelaten, denk na man, ik moet kosten maken, kpn opzeggen, nieuw telf. nr. kopen vaste lijn etc etc, dus had ik die keuze, nee maja ik zeg verder maar niet tegen je, kan niets met mensen die het niet kunnen inzien.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 12 aug. 2013 12:30 
mai,

ik vind het erg voor je koffer, nog veel erger voor je laptop!
denk dat sieds bedoeld dat het op elk moment had kunnen gebeuren en nu toevallig met je laptop erin....

groetjes werner (kan nog veel meer verliezen als alleen een koffer)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 aug. 2013 12:38 
ach werner gaat me niet om die laptop, maar het feit dat er verdorie mensen konden verongelukken door het feit dat IK naar emmen moest om die laptop te laten formateren en die gek zit erin.
dan nog die kosten maken met mijn 4.86 eet/leef geld per dag dat is al erg ook, ik heb mijn eergevoel en zal niemand benadelen en nooit 1 cet schuld hebben, zoiets hoorde niet als bankemployee vroeger en nu nog niet, oke muv de hypotheek ennn dat heb ik niet meer .

koffer...zal me een worst zijn, verkoop misschien weer wat op marktplaats, hoewel alleen mijn sieraden nog te koop heb (hihihi heb nu de mooie ketting om maja ik moet wel), maar hij mailt steeds als koper en dat is zooo frustrerend zeker iedere week/paar dagen.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 aug. 2013 14:08 
hij is hier ook op de site al eens verwijdert in 2010 toen ik hem herkende na een verspreking/vertypte zich, vrouw alleen kan beter alleen blijven hihi sinds 1994 en 2002 sept tot nov 2003 die gek, toen dec 2004 tot jan 2006 andere gek (die ook een 2de vriendin had) beiden niet via datingsites hoor, dus dan ben je zo huiverig, die vond me ook terug in apeldoorn door marktplaats toen ik hier al 1 1/2 jr woonde, (omdat zoonlief Kris naar de luchtmobiel wilde), je geeft je adres omdat ze wat willen kopen, blijkt dus "handlanger" te zijn en dan komen er 3 wk achtereen
briefjes door de bus echt ik belde op aanraden van....de wijkagent...hoe schandalig toch...en na enkele weken weer, die blijft ook bezig, wat die gekken willen, ze beliegen/bedriegen je, dan is het , we zijn al 10 en 7 jaar verder het is over en uit, ga verder, zoek andere slachtoffers maar niet mij blijven lastig vallen, ben ik te oud en te serieus voor en tja ander nest achteraf gezien, hoe naief kon je zijn, al doende leert men.Dus sieds hier vraagt niemand om, als je de stalkfoto's ziet in mijn mail/mijn pc en achter heel veel binnekomende mails/ adressen staan later ineens teksten onder een blauwe i.
stalkers hebben 1 doel, die aandacht en al krijgen ze die niet, ze gaan net zolang door, jaar in jaar uit, heb al zoveel opgezegd en ik weet dat die alles kan hacken dus ook iedere server.
Maja ooit ontmoet ik iemand...waar...als je thuis blijft...en dan hoppa weg van dit huis (helaas maar moet dus) en never nooit meer op een pc met mijn naam.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 aug. 2013 15:47 
Spamfilter
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 12 aug. 2013 16:36 
Jaa dank U!!!!!! tja tis balen als je geen verstand van pc's hebt, ik dus!!!!....maar krijg nu een maandelijks betalende firewall oid en dit is voor windows 05 onley klopt dit jottum????

Nogmaals DANK en Groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 12 aug. 2013 16:41 
oke spam filters is tegen betaling en gratis verkrijgbaar zie ik op google, maaar diegene bestuurd mijn pc op afstand, heeft helaas al mijn gegevens, honderden foto's en zelfs documenten gepakt, maar straks oude pc en laptop weg hier thuis miv. as. donderdag.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 12 aug. 2013 18:02 
Vrijwel elke modem heeft een basis firewall ingebouwd. De kunst is deze aan te zetten en in te regelen.

Harmony,
Hans.
( firewall, spamfilter, virus controle, mens, waar zijn we mee bezig..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 12 aug. 2013 18:36 
Wat een narigheid allemaal. Ik doe altijd een spanband of een spin om mijn Krauser koffers. Ze staan erom bekend dat ze spontaan los kunnen schieten.
Verder veel sterkte met alles rondom de pc, het stalken en je motor.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 12 aug. 2013 20:20 
"gaat me niet om die laptop, maar het feit dat er verdorie mensen konden verongelukken door het feit dat IK naar Emmen moest"
Het is allemaal best heel erg voor je, maar dat er mensen konden verongelukken kwam niet omdat jij naar Emmen moest, maar omdat je koffer van de motor is gevallen en dat had ook tijdens een plezierritje kunnen gebeuren, toch?

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 12 aug. 2013 20:31 
Wat je niet weet is dat de mensen die nu oponthoud hadden door op de koffer te rijden eigenlijk vijf minuten verder op een plek hadden kunnen zijn waar een dronken Roemeense vrachtwagenchauffeur zonder te kijken zijn vrachtwagen op de linkerbaan stuurde. De mensen die over je koffer reden waren nu niet op de plek waar de vrachtwagen naar toe stuurde. Dit was anders fataal afgelopen. Kortom, je koffer moest er af vallen voor behoud van het gezinnetje.
Eén van die kinderen gaat straks rechten studeren en beland in de tweede kamer waar zij een wetsvoorstel zal indienen die bepaald dat de oude oldtimerregeling weer in ere wordt hersteld en, ter compensatie voor al het leed, kosteloos brandstof mogen tanken. Dit wetsvoorstel zal met één stem in de meerderheid aan genomen worden. En dit allemaal door die ene koffer die van jou motor viel.

Da's toch een mooie gedachte?
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 12 aug. 2013 22:02 | Aangepast door: Hansv 
"When Time Expires......"

Een film uit 1997. Een tijd-reiziger moet een kwartje in een parkeermeter doen , om de vrouw van een senator voor een bon te behoeden.

Krijgt de vrouw een bon, dan gaat ze naar de rechter, moet voorkomen bij de rechtbank, valt op de trappen van de rechtbank en wordt naar een ziekenhuis gebracht, waarop de senator wegloopt bij een belangrijke stemming over wapens (oid), waar zijn ene stem het verschil had kunnen maken tussen het starten van een bewapeningswedloop die tot de ondergang van de aarde leidt of juist niet.

Kleine oorzaken, grote gevolgen.

Harmony,
Hans.
( tijd, ruimte, allemaal hetzelfde, of had ik dat al gezegd? )

PS heb de titel van de film maar even aangevuld, zodat iedereen het kan begrijpen.
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 En toen verloor ik mijn koffer op de A28.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven