Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

En toen verloor ik mijn koffer op de A28.

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver mai

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 13 aug. 2013 23:33 
hahahahhaahah Jottum je bent geweldigggggg hahahahahahah heerlijk tranen van het lachen wat een humor echt gaaaaaffff, nu hans lezen>>>>>hahahahahhahahahahahahahah kei hardop hier hans jij weet het ook were heerlijk te formuleren hahahahahahahahahahah heerlijk dank mannennnnnn, oke ff serieus, dame mailde en had mij zien staan, ze had de auto zo erg kapot dat ze gelijk naar de shell reed 1 1/2 km verder dan wara ik stond met de mensen die me lieten stoppen, zij en ik hebben gelijk de politie gebeld blijkt, haar 7 jr dochtertje schrok dat zij ineens het stuur bijdraaide en zij zag die koffer zelf alleen en in de achteruitkijkspiegel zag ze dus alle kleren vliegen door de aanrijding, tja beter dit dan die vrachtwagen toch Jotje hihiihihih en ach....de laptop kraakt, peipt allemaal stukken eraf en echt he...hij doet ut nog.....zit er nu op te typen, heb gewoon dat witte toetsenbord noig, oke wit deksel is wel zart vol krassen etc, maaaar hahahah zelfs witte blouse 5 knoopjes half afgeknapt zoals mijn bermuda broek de knoop hoe is het mogelijk en hihihi mijn allweather regenvoering en wintervoering netjes dichtgedaan doior dhr. van rijkswaterstaat en helemaal intact, hij vond dat ook zelf gaaf zei hij vanmiddag toen ik belde, die laptop tja of die vandaag of morgen vuur spuwt oid ik weet het niet, maar ben nu druk aan het zoeken naar rechter krauser koffer oud model moet er zijn voor as. zaterdag toch .

groetjes gewone spontane knuffel voor de leuke, humoristische, opbeurende lieverds hier. splats X mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 13 aug. 2013 23:47 
ooo sorry Marcel ik was alweer weg en zie in gedachte jouw tekst, dank je en wist ik veel, ik heb die koffers vanaf 2002 ik weer een motor heb na 26 jr, erop zitten en dit gebeurde nog nooit voorheen, al met al weer wat geleerd.

en superpapa ik maak nooit plezierritjes, ja oke 2 met mijn zoon en 2012 niet één rit gemaakt, verder staat die binnen, alleen al zien staan geeft me moed en energie, dit emmen reisje van 220 km. was een hoe zeg je dat; rib uit mijn lichaam om die reis te bekostigen vandaar baal je dan helemaal, een dagje sjk is me liever gunde ik mezelf, dus keuzes maken en tevreden zijn en dat is wat ik graag doe.

adios
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 14 aug. 2013 00:08 
Dat doe je goed Mai en veel plezier in SJK. Misschien kom ik zaterdagmiddag ook nog wel even. Groet Leo.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 14 aug. 2013 09:09 | Aangepast door: Hansv 
Deze koffers ? van Marktplaats?

http://link.marktplaats.nl/706885668

Verkoop je later hetr rek voor 25 euro, en heb jij de koffer gratis.

Hoe krijg je de koffers van Made naar Apeldoorn?

Gewoon vragen aan iemand die daar in de buurt woont, en naar SJK gaat.

Harmony,
Hans.
( ontvangen is moeilijker dan geven ) )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver mai

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 14 aug. 2013 11:36 
ank je heeel lief hans, maar die hebben ene rnde inkeping mijne is meer zo, en deze man mail ik nu mee:
http://link.marktplaats.nl/705308660

En dank zij Werner/Beinhart vanmrgen aan de telefn, nu ja 3 x kwilde sigarettenmerk weten welke ik van chantal rkte met de crematie jl. dus die Werner zei al, slotjes mzetten, ik snel heer in joure gebelt rijswaterstaat ( (ieieie alle toetsen blijven steken, tja was te verwachten ing is gemolesteerd) en die bel;de later terug, zij collega snel gebeld en die heeft het deksel uit de container gevist en ik zei trap dat slot eraf of zo, dus die heb ik ook terug, alleen zijslot voor aan de beugel, maar alla dat zie ik wel, als er zaterdag maar aan beide zijden een koffer MET BINDLINT DANK MARCEL!!!! hangt.

ENNNN DANK WERNER, gosh had ik maar veel geld dan zou ik me een giften/feestje kunnen geven voor de lieverds.
Jaja zou het doen, organiseerde in 1986,1995 en 2005 3 x een lagere school van 1967 klas reunie en dan waren er 55 kids, dubbele klas vruchtbaar jaar 1955, en 2 leraren en ieder dokte max 10tje en heeeerlijke middag/avond, heerlijk toch om andere blij te maken, ieiei wat dweperig maja thats me. En hier zitten er ook genoeg van bij zie en merk ik XXX
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver theojansen
Gast 
#21 | Geplaatst: 14 aug. 2013 18:27 
Henk komt eraan, NU, met een rechter krauser koffer.

Groet, Henk en Theoj

Schrijver sieds

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 14 aug. 2013 18:52 
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver mai

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 14 aug. 2013 20:25 
Wat liefffff DANKKKK Theo, hij was er en ik heb de koffer...echter.....past niet, de rechter is de jouwe.
Morgen naar Arnhem dat set zonder sleutels met beugel 35 euro maja het kan niet anders, hij haalde het slotje er al uit zodat hij zeker aan de beugel wil en dan eventueel of beide koffers tzt en nieuwe sleutel bestellen off mijn slotje wat rijkswaterstaat in het zijslot maken, dan kan die alleen niet meer op slot, ik zie wel.
Maaaaar heeeel lief, dit is zoooo onuitsprekelijk heerlijk en lief dank dank dank en ook henk XX spontane knuf voor beiden.



CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 14 aug. 2013 22:15 
Heb je hem wel geprobeerd, want het rek is hetzelfde.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver mai

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 15 aug. 2013 00:39 
Uiteraard Henk en dat vak zit net anders teveer naar achter of voren ligt eraan hoe je het bekijkt, drukken, slaan, maar echt die uitsparing zit op een andere plek, ik geef niet zo snel iets op, heb eerder van: het zal me lukken.

.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 15 aug. 2013 00:41 
eum..... die dikke uitsparing is ietsssss kleiner ik kwam iets te kort vooraan niet waar je hem achter de steun haakt maar meer naar de achterlamp dus...achteraan
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 15 aug. 2013 09:26 
Gek.......

Ik dacht dat elke Krauser koffer in elk Krauser rek past.
Of je nu een buizen frame (echt oud) hebt, of een aluminium of kunststof frame, alle koffers zouden moeten passen.
Er zijn natuurlijk met het zadel wat problrmrn, of met de exacte plaats van de sluiting, maar het meeste kun je, voor zover ik het heb meegemaakt, met wat los- en vastmaken van het slot gewoon pas krijgen.

Harmony,
Hans.
( moet de krauser koffers voor SJK gaan inpakken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver mai

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 15 aug. 2013 19:57 
oke ff op pc bij buren, kpn is hier nu helemaal weg, dat stuk/uitsparing wat erin valt is 3 vingers breed te kort achteraan bij het slot ennn ijzer wat in het slot in moet dan ca. 2 cm naar achter zijn, dus pas echt niet. oke armhem morgen ophalen, nu weg haast. groetjesss
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 15 aug. 2013 21:19 
Ik heb zelf ook ooit eens problemen gehad een set koffers die gewoon niet op het rek pasten. Er zijn toch wel wat verschillen en naar ik vermoed zal het wel te maken met wanneer de koffers of rek gemaakt zijn. Er zal in de produktie toch wel wat verschillen zjin geweest over de jaren.

Ik heb ook al drie verschillende rekjes van het eerste type in mjin handen gehad.

Ik heb nog wel twee paar koffers hier in de weg liggen waarvan 1 paar goed is, ander paar beschadigd maar ik woon totaal niet in de buurt en meenemen naar sjk gaat ook niet.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 En toen verloor ik mijn koffer op de A28.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven