Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Vetter Windjammer ruit gezocht voor SJK-Bike

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 aug. 2013 12:51 
Heey Allemaal,

Voor de SJK-Bike ben ik op zoek naar een Vetter Windjammer ruit. Hij hoeft niet heel te zijn, mag best een barstje hebben zo hier en daar.

dit model:
http://vanengelenhoven.net/SJK-Bike_bestanden/image010.jpg

Graag nog voor SJK....

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 13 aug. 2013 13:17 
he erik,

als dat je sjk bike is, dan dan weet ik alwel wat je van plan bent, net als tony leenes (of leedes?) van het indian museum...

groetjes werner (helaas geen ruit)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 13 aug. 2013 21:43 
Hoi Erik. Is het nog gelukt om een ruit te vinden? Biggelaar in Boxtel schijnt nog wat kuipen en ruiten te hebben zag ik op mp. Geen idee of er wat bij zit voor je. Maar nee heb je al.
Succes. Ik ga SJK niet halen dit jaar helaas.
Veel plezier allemaal daar.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 aug. 2013 09:17 | Aangepast door: theojansen 
Erik, ik heb nog een ruit. Heb je nog wat aan mijn aanbod zo kort voor SJK?
Groet, theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 aug. 2013 11:49 
Vanmiddag ga ik bij Theo een prachtige ruit halen. Iedereen bedankt voor het mee denken en zoeken!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver theojansen
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 aug. 2013 19:41 
Erik; de ruit is een die ik ooit van Hansv kreeg. Dus Hans, de ruit krijgt een goede bestemming. theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 aug. 2013 01:11 
Ow, wat leuk, weer een donatie van Hans!! Heey Hans, bedankt hoor! Vanavond weet je meer!! En je herkent hem niet meer terug!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 aug. 2013 07:27 
Om precies te zijn: de handvatten komen eigenlijk bij KuipWillem vandaan. Ik wilde ze op de Reservist zetten, maar dat bleek geen succes.
Dus zijn de naar je Projectbike gegaan.

Een onderdeeltje hiervandaan, een stukje daarvandaan.....

Harmony,
Hans.
( hoeveel hebben een onderdeeltje of wat gedoneerd aan je SJK project ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 15 aug. 2013 11:13 
Ons aller dank moet uitgaan naar:

Joshua62
Jottum
FransBrincx
TheoJ
HansV
KuipWillem
Erik1

Mocht ik per ongeluk iemand vergeten zijn dan ook meteen hierbij mijn welgemeende excuses.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Vetter Windjammer ruit gezocht voor SJK-Bike

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven