Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gratis af te halen

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver cawbakker
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 sept. 2013 22:38 | Aangepast door: cawbakker 
Ongeveer 2 CX-en en een hoop reservespul. Ligt al jaren in onderdelen op een zolder in Middelburg. Kuipdelen, koffers, rekken, motorblokken, ontstekingen, etc. Ik weet niet precies wat allemaal en kan ook niet even gaan kijken. De zolder is inmiddels van mijn ex en het verzoek is de spullen weg te halen.

Geïnteresseerde moet een takeltje meenemen om blokken van de zolder te takelen.

Edit: Oh ja, ik wil dat er geen CX onderdeel meer achterblijft. Wat je niet kunt gebruiken mag je naar de stort of de oud ijzerboer brengen. Dat is hier ook niet ver vandaan.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2013 23:09 | Aangepast door: sieds 
Ik kom het halen en je hebt mail.

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver cawbakker
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2013 23:58 
Nou Sieds, ik heb meer reacties en de eerste die er om komt geef ik het mee.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 sept. 2013 08:53 
sieds, ik kom niet, dus van mij niks te duchten.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 sept. 2013 10:45 
De eerste die komt!!! Zo maak je geen vrienden. Sieds komt van ver, een beetje lullig als hij dan net vijf minuten te laat is. Gewoon goeie afspraken maken!!!

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 sept. 2013 11:38 
En als Sieds zegt dat ie komt........dan komt ie!!!!
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 sept. 2013 12:14 
Sites en ik gaan de onderdelen ophalen, dit is afgesproken.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 11 sept. 2013 12:15 
Is mij te ver...........
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 sept. 2013 13:52 
Conclusie!!! de eerste die reageerde, dat doen cx vrienden zou ik denken!!!!!

Succes sieds en dirk.
en cawbakker ach wat maakt 1 dag op een heel leven uit, jij komt mooi van je ex zijn/haar spullen af
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 11 sept. 2013 17:42 
ik wil anders ook wel een blok als er nog een over is? en te zien waar je woont. maar ik ga er vanuit dat alles al weg is...

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 11 sept. 2013 22:12 
ja mai,

dat klopt, zo doen cx vrienden het. maar die cawbakker heeft zich alleen aangemeld om dit bericht te plaatsen (denk ik) en heeft zo te zien aan zijn reactie ook op meerdere sites dit gezet, want hij zegt dat ie al meerdere reacties had. maar de enige die hier gereageerd heeft is sieds...

groetjes werner (het is hier geen marktplaats, maar een vrienden-forum)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cawbakker
Gast 
#12 | Geplaatst: 12 sept. 2013 18:05 | Aangepast door: cawbakker 
Okey,

Ik zal het ff toelichten. Ik ben slechts lid geworden omdat ik afscheid neem van mijn 1e motorfiets en deze inclusief alle reservedelen graag over doe aan een liefhebber. Voor niets. Waar ik niet op zit te wachten is dat ik een hoop geleur en gezeur krijg van mensen die wel iets willen hebben maar mij vervolgens met de rest laten zitten. Als ik dat er voor over heb zet ik wel een advertentie op marktplaats.

De eerste die reageerde was Dirk en de tweede was Sieds. Ik ken(de) de club en zijn gebruiken niet. Sieds beloofde mij over 3 weken te komen kijken en eventueel de week erna de spullen op te halen. Ik ga daar dan niet op zitten wachten met het risico dat Sieds toch maar niet alles mee wil nemen of zo. Als Dirk er eerder om kan en wil komen mag hij alles meenemen.

Inmiddels heb ik met Dirk gesproken en begrijp dat hij en Sieds hier in samen optrekken en dat de onderdelen binnen de club verdeeld gaan worden. Prima! daar kan ik nog wel even op wachten.

Zo vrienden..... en nou is het klaar.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 12 sept. 2013 20:26 | Aangepast door: sieds 
Zo net thuis van 2 dagen zeilen en morgen weer naar Loosdrecht (met Bert vd Maat die ook op SJK was met een Honda Pan.)
Klopt, Dirk was mij net voor via een Pbtje en het doel wat ik voor ogen had gaat niet door.
Ondertussen had ik al met Dirk afgesproken dat we het samen gaan ophalen maar dat het nu allemaal naar hem toe gaat.
Dirk heeft e.e.a. nodig en de rest kan tegen kostprijs naar anderen binnen de club.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver mai

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 12 sept. 2013 23:19 
En ik net thuis van hele dag ziekenhuis Enschede, mijn Tom met zijn klaplong zaterdag jl.; oo dit is zo beter, drie dagen en dan gaat het vacuumapparaat eraf en ca. 5 dgn totaal en weer thuis eind van de week...NIET DUS is wat goed fout gedaan, apparaat maandagmorgen eraf, foto gemaakt 'smiddags en gelijk apparaat er weer aan en een andere arts was perplex, 3 longartsen dinsdag en woensdag en vandaag om half 1 naar de o.k., van half 3 tot 4 uur geopereerd en 6 uur kwam hij die uitslaapkamer uit, mams blij en hij heeft nu gelukkig morfine infuus in zijn rug. Tom moet zeker de hele volgende week nog blijven, tevens zeker 6 wk. niet werken (hij vind dit dus ECHT niet leuk ppfff, zaterdag jl. 13 uur had hij een klaplong met een klein gaatje, dit gat was woensdag ineens zo groot dat het geopereerd moest worden, ben benieuwd, heb gesprek aangevraagd, oma wil deze gang van zaken wel even evalueren met die arts., maar hij heeft het overleefd en is nu lekker stoned v.d. morfine en slapende. Erg om dan zo ver af te wonen, is een machteloos gevoel, anders was ik er iedere dag en nu....ach ja op naar maandag en mobieltjes doen het gelukkig goed .
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver cawbakker
Gast 
#15 | Geplaatst: 6 okt. 2013 13:53 
dirk413
dirk413
dirk413
dirk413

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gratis af te halen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven