Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CX 500 zijspan-combinatie te koop

 
Schrijver Orca
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 sept. 2013 13:34 | Aangepast door: Orca 
Te koop aangeboden mijn CX 500 zijspan-combinatie uit 1978 met Velorex 700 bak.
Ik heb er in de afgelopen 6 jaar nog geen 1000 km mee gereden en dat is uiteindelijk ook de reden om hem te verkopen, hoewel het me erg aan m'n hart gaat.
In die periode heb ik er heel veel aan vernieuwd cq verbeterd.
Het blok is bij Marco Becker geweest en hij heeft o.a de dynamo en de distributie vernieuwd en de waterpomp keerring vervangen.
Bij Verstegen Motors zijn er o.a. Hagon dempers op gekomen en dito stuurdemper, progressieve veren in de voorvork en conische balhoofdlagers gemonteerd. Ook zijn de bochten en de uitlaten vernieuwd.
Hij heeft één makke en dat is dat hij af en toe uit z'n eerste versnelling springt. Daarvoor heb ik er een compleet los blok bij waar wel een goede bak inzit.
Ik wil er € 1250 voor hebben. Eigenlijk een schijntje want het bedrag van de rekeningen die erbij zijn is al veel hoger.
Ik zal een serieus bod in overweging nemen.

Hans

http://www.mijnalbum.nl/Album=6I4NVMES#NQAOULD8

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 sept. 2013 15:13 
Hey Hans,
Jammer dat je hem weg doet. Ik weet nog dat het een mooi blok is, en dat je alles er aan had gedaan om het een zeer nette zijspan te laten worden. Jammer dat je hem dan ook weg gaat doen.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Orca
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 sept. 2013 16:14 | Aangepast door: Orca 
Hoi Marco,

Bedankt voor je berichtje.
Ik heb het er best moeilijk mee, maar hoop dat de nieuwe eigenaar er minimaal net zoveel plezier van zal hebben als ik, in ieder geval er veel vaker mee zal rijden.
Hartelijke groetjes,

Hans

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 16 sept. 2013 13:28 
Mooi combinatie. Helaas is mijn schuur vol (en ben ik ook niet zo'n zijspandrijder). Succes met de verkoop!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 sept. 2013 13:41 
Hans,

Een paar jaar geleden, op een Veteranentreffen in Woerden, heb ik bij je combinatie staan kijken. Toen vond ik hem ook al mooi. Da's niet minder geworden, want het blijft een plaatje.....

Helaas, tijd en ruimte, naast een flinke beurs, ontbreken.......

Harmony,
Hans.
( die wel even wilde laten weten dat het een mooi setje is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Orca
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 sept. 2013 17:40 
Dank je wel Coen.
Ik kan me nog herinneren dat ik in Vechta was waar Lieke met haar witte 650 span was die ze net gekocht had. Vind ik nog steeds klasse. Voorlopig heb ik m'n 500E nog dus je bent nog niet van me af

Groetjes aan allemaal,

Hans

Schrijver Orca
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 sept. 2013 17:41 | Aangepast door: Orca 
Ja Hans,

Jij stond ernaar te kijken toen ik je vanachter beetpakte en jij bijna een hartstilstand kreeg. Wist ik veel !!
Nogmaals sorry !
Groetjes,

Hans

Schrijver Orca
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 mei 2014 21:28 
Orca
Er kan een slotje op. Hij is verkocht.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX 500 zijspan-combinatie te koop

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Gijsemans Eddy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven