Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

loop of sloop

 
Schrijver tonnie van osch
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 dec. 2013 14:03 
Hoi, heren ik zoek een cx om er een hardtail van te maken ( dus wel met papieren) maak niet uit hoe hij er uit ziet als hij maar loopt , maar wil er niet meer als 150 euro voor geven( het wordt dus wel iets unieks geen cafe racer)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 26 dec. 2013 14:27 
Hallo. Kijk eens bij dit topic:cx te koop
Deze gaat over een paar dagen weg als hij niet verkocht wordt.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 dec. 2013 14:40 
Beste Tonnie,

Zo rond het voorjaar gaan deze oude cxén los komen. Dus even geduld hebben. Sterker nog, op marktplaats staan er dan genoeg. En nog wel voor minder dan 150 euro.

Kijk ook eens op GL500, ja ik weet het is een ander frame, maar op you tube zie ik ook dat er hele mooie gekke leuke exemplaren zijn gemaakt met een GL500 frame.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver tonnie van osch
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 jan. 2014 11:51 
HOI heren ik heb een gl 500 gekocht nu kan het om bouwen beginnen ik hou jullie wel up to date want het word waarschijnlijk een hardtail

groetjes tonnie

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 loop of sloop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven