Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Nogal veel te koop

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 jan. 2014 20:02 
Luitjes,
Na het afwachten wat de regering gaat doen in verband met de belastingvrijstelling heb ik besloten om een aantal motoren + aanzienlijke vooraad onderdelen van de hand te doen.
Het gaat niet van harte,maar ja, de hobby wordt niet leuk meer als je zo veel belasting moet gaan betalen.
Het gaat hier om een cx500 uit 78' en een silverwing gl500 uit 82'.
Ook alle onderdelen(waaronder een compleet blok) en accessoires (originele kuipen en koffers) gaan in 1 koop mee. Mocht je interesse hebben,regel dan een flinke aanhanger want ik heb nogal wat liggen. Ook gaan er een aantal BMW motoren weg,maar die biedt ik wel ergens anders aan.

De hele voorraad cx en GL onderdelen en accessoires + de twee fietsen mag je komen ophalen voor 900 euri's.
De cx500 loopt prima,alleen door verkeerde olie slipt de koppeling. Bij de voorraad onderdelen zitten koppelingsplaatjes,dus die hoef je niet te zoeken/kopen.

Geen onzinbiedingen graag,vind het al jammer genoeg dat ze weg moeten.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 jan. 2014 23:37 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Ha André,

Het gaat dus beginnen met het opruimen van motoren, jij bent de eerste en zeker niet de laatste.......Dat drukt de prijzen enorm, dus je bent wat laat hiermee.....
Ik hoop dat je er nog wat voor krijgt, het is hetzelfde als met camera's , mijn Leica en Hasselblad zijn nu ook geen barst meer waard, maar die kosten niets meer, als ik ze laat liggen. Helaas voor jou heb ik geen motoren meer nodig, er staan er al drie....
Sorry voor een ietwat negatieve reactie, maar misschien wil Duitsland er wèl wat voor geven, die zitten niet met dit probleem en ze wonen bij jou om de hoek.
Succes met de verkoop!

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 jan. 2014 23:39 | Aangepast door: sieds 
Wat 30,- euro al niet te weeg brengt

Maar voor mij ook 5 x 30 + 1x 120 + 1 belastingvrij.

Dus straks ook motoren weg

Nog vergeten, ook 5 x 20,- verzekering dus 50,- per motor !
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 jan. 2014 00:12 
sieds niet te kort door de bocht rijden.

2 x 30 euro is bij mij nog 60 euro
plus een aantal andere motoren is iets meer dan 30 euro.
doe er een autobus er bij die op gas rijd en je bent arm.
maar ja dan verkoop je toch je boot.
of je gaat de politiek in.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver borisz
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 jan. 2014 00:42 
Hmm,

Waar heb je de BMW's te koop staan?
Wie later remt is langer snel!

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 jan. 2014 08:42 
Borisz,
Ben in onderhandeling met een bedrijf die er wel meerdere wil inruilen tegen 1 nieuwere.

Als je interesse hebt kan het nog. Ze zijn nog niet weg.

@henk, in duitsland zijn ze er inderdaad gek op,maar eerst maar forumleden de kans geven.

@sieds, bij mij gaat het om meer dan 3 fietsen. Ook het feit dat ik minimaal 1 fiets voltarief moet gaan betalen besluit mij om er een paar weg te doen.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 jan. 2014 08:48 
@henk,
Op die wing zitten wel de door jou o zo gewilde kofferbeugels..

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 5 jan. 2014 12:36 
Dit is zeker niet de eerste. Elders op het prikbord staat er ook 1 te koop. En ik heb net twee motoren - die al deels gesloopt waren - nu ook officieel bij de RDW als gesloopt opgegeven. Vooral als je meerdere motoren hebt kan het oplopen. Maar het drama is niet zo groot als bij autobezitters die een oldtimer op gas of diesel hebben.

Voor mij betekent het ook dat ik me minder gemakkelijk zal laten verleiden tot aanschaf van een motor. Maar of dat een nadeel is.... Deze mooie aanbieding laat ik dus aan me voorbij gaan. Succes met de verkoop.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dreester
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 jan. 2014 13:43 
Ach, de prijzen voor complete motorfietsen zijn altijd al laag geweest t.o.v. slopen en onderdelen los verkopen. Degene die zijn youngtimer wil behouden kan nu goedkoper uit zijn door een complete fiets te kopen voor onderdelen dan op zoek gaan naar losse onderdelen. Kenteken opsturen en je kunt jaren vooruit.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 jan. 2014 15:48 
André ik heb die beugels er al ruim 2 jaar op zitten.....nee, ik heb niets meer nodig, alles zit er op (en er achter)!

groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver dreester
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 6 jan. 2014 07:23 
Weet ik Henk, mooi hè?😄

Schrijver norby
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 7 jan. 2014 07:13 
HENK EN DREESTER, ZE KUNNEN NIET ZONDER ELKAAR MAAR OOK NIET MET ELKAAR.
HOE KOMT DAT TOCH ZO?
nb

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 7 jan. 2014 20:23 
Norby maak je niet druk en zet je caps lock uit!

Groeten Henk

(ook al zet je nb=niet bekend, we weten wel wie je bent )
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver dreester
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 12 jan. 2014 15:06 
@norby,
Dat komt omdat we elkaar al wat langer kennen.

Eens kijken,misschien dat ik de nieuwsgierigheid wat kan prikkelen door te vermelden dat er ook originele koffers van een silverwing bij de onderdelen zitten. Ook zo'n mooie,lage topkoffer voor monorijders....

En nu niet allemaal tegelijk naar annerveenschekanaal scheuren...

Andre

Schrijver Hans

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 15 jan. 2014 13:23 | Aangepast door: Hans 
Wat een mineurstemming om de belastingmaatregel.
Het is wel raar dat je eerst bij het 25 jaar oud worden van een voertuig levenslange vrijstelling MRB krijgt terwijl dat ineens weer wordt teruggedraaid. Ik heb begrepen dat vanuit de Fehac hiertegen al iemand in het geweer wil komen.
Zelf heb ik nu nog 18 motorfietsen + 1 oldtimer auto + 2 nieuwe(re) auto's . Ik heb ze op 3 na (de beide nieuwe auto's en mijn BMW k75) allemaal geschorst. De motoren die op mijn boerderij in Frankrijk staan zijn gewoon verzekerd en daar kan ik lekker rijden. Want ik neem aan dat de belastingdienst daar in the middle of nowhere niet zal controleren.
Verder hoeven we nog maar tot 2018 te wachten voordat de eerste CX-en opnieuw belastingvrij zullen worden. Dus die paar jaar kunnen er wat mij betreft nog wel bij.

Dus in vergelijking met de oldtimerbezitters op gas / diesel is het voor ons echt maar klein leed.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Nogal veel te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven