Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

CX 500 Deluxe niet meer te koop !!!

Schrijver Mark4130
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 mei 2014 12:50 
Wegens onbegrip over mijn bedoelingen om mijn mooie CX Deluxe te verkopen zie prikbord bericht hieronder trek ik mijn aanbod in.
Heb geen zin om mij constant te moeten verdedigen.

Het is echt geen sloopmotor, maar als je eerlijk bent werkt het tegen je blijkbaar, en maken mensen er huizenhoge problemen van.
Rock hard, Ride Free.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 15 mei 2014 13:42 | Aangepast door: coenox 
Beste Mark,

Ik herken niet echt wat je zegt ('huizenhoge problemen'), als ik het draadje nalees. Maar het lijkt me ook niet goed om daar verder over te discussiëren. Eerlijkheid over de motor die je verkoopt wordt in de regel wel degelijk gewaardeerd, in ieder geval door mij. Voor wat het waard is.

Je kunt overigens zelf een slotje op het draadje zetten om verdere discussie te voorkomen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Mark4130
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 mei 2014 15:01 
Hallo Coen,

" Huizenhoge " is misschien inderdaad wat overdreven, maar ik raak gewoon geïrriteerd als er mensen zijn die zitten te stoken en insinueren, terwijl zij geen eens interesse hebben om de motor te kopen, en hierdoor andere mensen bang maken, zonder dat hier reden voor is.

Jammer.

Groeten,

Mark
Rock hard, Ride Free.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX 500 Deluxe niet meer te koop !!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven