Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

koelwateronderdelen en remzuigers gevraagd

Schrijver kvdheuvel
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2014 10:29 
Met de demontage van mijn kuip en tank, bleek dat mijn koelwatersysteem niet helemaal toonbaar meer is. Het chroom is niet herkenbaar als chroom en de rubberen delen hebben ook hun beste tijd gehad. Het is geen noodzaak om deze delen te vervangen, maar als iemand een stel van deze onderdelen kan aanbieden tegen een nette prijs ben ik zeer geïnteresseerd.

Nog even voor de duidelijkheid: het gaat om alle rubberen slangen en de chromen buis/buizen van het koelwatersysteem met bijbehorende slangklemmen.

Daarnaast heb ik ook nog geen goede remzuigers. Ik ben bang dat ik deze moet gaan bestellen, maar als iemand toevallig nog ergens wat heeft liggen hoor ik het graag.

Groeten, Korstiaan

Schrijver Joram
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 mei 2014 11:38 | Aangepast door: Joram 
Die rubberen slangen hoop ik voor je dat iemand die heft liggen, nieuw zijn ze nogal prijzig.

Ik wilde ze nieuw, totdat ik de prijzen zag

Heb je mn klauwen niet eropgezet??

Schrijver kvdheuvel
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 mei 2014 12:07 
Ja inderdaad, nieuw kopen is niet echt een optie. Als er echt niets langskomt wordt het waarschijnlijk een beetje oppoetsen en nieuwe klemmetjes .

Ik heb je klauwen uit elkaar gehaald. De zuigers waren wel stukken beter dan de originele en ik denk dat het nog wel veilig was geweest ze te monteren, maar er zat ook hier wat lichte roest op de buitenkant. Omdat ik nog op een koppelingskabel wacht en alles nog uit elkaar ligt ga ik daarom toch nog even op zoek naar een goed/nieuw setje. Verder geen probleem hoor, want ik miste ook nog andere delen. De buitenste rubbers en de remblokjes kon ik goed gebruiken en ik miste nog een borgring.

Groeten, Korstiaan

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 16 mei 2014 15:05 
Bij Roukama (en wrs nog wel bij andere motorzaken) kan je een revisie setje voor remklauwen kopen. Ik heb de link voor een CX custom, ik weet niet welk type motor jij hebt. Zelf even verder zoeken bij roukama als je een ander model hebt als een custom.
Remklauw revesie set
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 koelwateronderdelen en remzuigers gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven