Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gratis? Nou ja bijna...

 
Schrijver Piwi
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 juni 2014 00:05 | Aangepast door: Piwi 
Ondanks een heel aardig aanbod van Werner (beinhart) om mijn stilstaande CX te voorziebn van een ander blok, heb ik toch door alle zorgen op persoonlijk vlak moeten beslissen dat ik alles weg doe.
Heb gewoon niet de financiële middelen nu om een leuke motor over te houden. Ik dacht de onderdelen voor weinig te verkopen incl. de leuke kuipen om zodoende mijn defecte blok te kunnen laten (met hulp van mij uiteraard) maken. Maar ik wil een opgeruimd hoofd en huis om verder te kunnen kijken.

Heb ontzettend genoten van de onderdelen beurs. Leuke mensen ontmoet (Werner oa) en leuke ideen opgedaan. Maar helaas mijn situatie laat me anders beslissen nu....

Dus als een liefhebber alle onderdelen gratis wilt hebben kan ie ze op halen.

Moet er wel bij zeggen, dat indien je de kuipen ook mee neemt ik toch wel een leuk aanbod van je verwacht in trend van een paar kratten Grolsch of een leuk financieel bod.

Hier een overzicht van alle spullen:

Fotoalbum van de onderdelen.

Niet vermeld in het album is mijn complete (zonder kuip uiteraard ) cx met kenteken die ik er ook nog het staan. Deze heeft dan wel het eerder vernoemde defect welke op te lossen is met een blokje van Werner....

Ook zou ik as weekend (20 juni) je de spullen kunnen brengen (heb een grote bus tot mijn beschikking dan) maar dan wel helaas tegen de werkelijke kosten die ik af moet dragen. Dit is €0,20/km...
Oja en een lekker biertje tijdens het uitladen sla ik ook niet af. (kids hoeven alleen ranja )
Ik zelf kom uit: Ulft

Hopelijk kan ik een liefhebber blij maken. En uiteraard mezelf ook een beetje....

Ik ben trouwens sneller bereikbaar per foon:
0625017162 Mobiel
0315799409 Vast

Leug freem...
Leug freem...
Trompetter.....
Trompetter.....
2 beer or not 2 beer.

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 juni 2014 11:26 | Aangepast door: Arnold 
Jammer dat Ulft zo ver van Friesland is, ik had wel interesse in de 2 in 1 uitlaat.

Maar als je in de buurt kom, een biertje en een paar glazen ranja en wat lekkers voor de kids is natuurlijk te regelen.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Piwi
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juni 2014 12:55 


Het liefst doe ik alles in 1 keer weg....
Soms kom ik nog wel in Friesland dus het kan zomaar mogelijk zijn...
2 beer or not 2 beer.

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juni 2014 17:36 
Nou als je toevalig naar Friesland moet en je hebt de uitlaat nog, dan hou ik me aanbevolen.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gratis? Nou ja bijna...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven