Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht : trilling dempers stuur (gewichtjes dus)

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juli 2014 16:35 | Aangepast door: brinkcx 
hallo allen,

het standaard CX stuur is nogal laag en ik heb er nu eens een wat hoger exemplaar opgezet, ik ben zelf ook wat langer dan de gemiddelde Japanner. Dat bevalt tot nu toe goed, maar het lijkt wat meer trilling in de handvaten te geven.

Daarom zou ik er wel eens de stuurgewichtjes willen proberen zoals die ook in de CX500-C (of tenminste sommige uitvoeringen) zitten. Dat zijn dus die dingen die IN het stuur zitten aan de uiteinden, je ziet alleen de kop er van als je het rubber handvat losneemt.

Heeft iemand nog een paar van die dingen voor mij ? Of zoiets?

(er heeft hier in de garage jarenlang een setje in de weg gelegen, maar die heb ik natuurlijk bij de opruiming dit voorjaar weggemikt ....)

En omdat ik letterlijk wat hoger wil zitten gaat het originele zadel er ook weer op. De Guiliana (of zoiets) sport buddy is dan ook weer te koop voor de liefhebbers. Heb ik jaren op de verlanglijst gehad, eindelijk een mooie gevonden en nou is de zit te laag, nja, jammer.

Plezier,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 juli 2014 13:17 | Aangepast door: brinkcx 
Niet allemaal tegelijk .......

Plaatje dan ? Deze, nrs 12,13 en 14 :

gewichtje is 12 t/m 14

en het zadel dan ook maar :

zo'n zadel dus

CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 juli 2014 17:14 | Aangepast door: Hansv 
Ja, ikke! 't Punt is dat ik wel van die gewichtjes heb, maar die zitten in een los stuurtje, en ik krijg ze er niet uit. Het spul zit goed vast geklemd, waarschijnlijk tegen het trillen......


Ik zou graag een afspraak willen om dat zadel op te komen halen, als het tenminste nog beschikbaar is.

Geef maar aan wanneer je kunt, deze week heb ik nog redelijk tijd, vakantie en zo.....

Harmony,
Hans.
( die ook in de vakantie heel druk kan zijn )

PS

Net even 'proef gezeten' op dat fraaie zadel. Maar misschien ben ik verwend, of heb ik eigenwijze billen, maar ik vond het minder goed zitten.
Dus wie wil: mail Frans......
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht : trilling dempers stuur (gewichtjes dus)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven