Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Aangeboden: 2-1 uitlaatbochten

 
Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 juli 2014 10:25 
Dag mede-CX'ers!

Ik heb laatst met mijn aanhangertje achter de CX een 2-1 uitlaatbochtenset met Marshall demper opgehaald bij Piwi. Dit ter vervanging van mijn huidige 2-2 set, die straks een keer doorgerot is.

Echter heeft dit 2-1 setje ook een nieuw dempertje nodig, aangezien je in de Marshall demper een euro'tje kunt gooien. De uitlaatbochten vertonen wat roest maar lijken nog goed hard. Uitlaatbochten opknappen en een ander dempertje monteren is dus goed te doen, maar ik heb (= neem) daar voorlopig de tijd niet voor.

Omdat het anders maar verder ligt te roesten, is het voor forumleden zo af te halen in Enschede! Mocht je nog een knap setje originele CX500z dempertjes hebben dan zijn deze zéér welkom!

P.s. verzenden is geen optie: het is één geheel en relatief zwaar.

Schrijver Bobheinen
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 juli 2014 14:19 
Mark, daarvoor houd ik me gráág aanbevolen. Ik zag de advertentie van Piwi ook staan, maar was helaas te laat.

Originele dempers heb ik helaas niet...

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 juli 2014 14:37 
Met origineel bedoel ik trouwens passend op de cx500z, mogen best aftermarket zijn, als ze maar passen.

Schrijver Bobheinen
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 juli 2014 16:30 

Schrijver Bart46
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 juli 2014 10:14 
Mark Bouwman

Hallo Mark,

Ik heb intresse en heb ook nog orginele uitlaten liggen in goede staat. Stuur me even een pm. Bedankt

Groeten, Bart

Schrijver Vince
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 juli 2014 19:08 
ai, zie dit weer veel te laat. Maar ik heb absoluut interesse. Ik heb originele bochten, een H box en dempers liggen. Deze zijn niet in hele knappe staat maar wel dicht.

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 juli 2014 08:28 
En de uitlaat is opgehaald!

Schrijver Vince
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 juli 2014 07:39 
Bedankt Mark, ik hoop dat je wat kan met de dempers.

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 20 juli 2014 16:16 
Dat gaat wel goedkomen! Jij ook bedankt en veel succes met je project! Laat je nog weer eens een keer een foto'tje zien?

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Aangeboden: 2-1 uitlaatbochten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven