Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Aangeboden: Krauser set

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 aug. 2014 09:31 
Ik heb twee paar Krauser koffers (oude type) en een rek in de aanbieding. van 1 set van de koffers heb ik de sleutels. Niet zeker of ik van de andere set ook nog een sleutel heb maar ik bljif zoeken. Het rek is alleen goed om als donor te gebruiken voor onderdelen.

Dit mag in 1 keer opgehaald worden tegen de zeer schappelijke prijs van 0 euro dus sla je slag maar wacht niet te lang anders zal het richting belt moeten want ik mot er vanaf. Lokatie = Haarlem.

Krauser set

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver norby
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 aug. 2014 10:36 
nou, ik wil ze wel en geef er 10 euro voor, norby
nb

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 aug. 2014 15:05 | Aangepast door: Superpapa 
Wordt het geen tijd voor een goeie leesbril Norby?

Schrijver arie hoekstra
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 aug. 2014 17:03 
nou ik vind het eigen ook wel leuk zo,n set op mijn Turbootje dus ook ik wil ze wel hebben

Schrijver norby
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 aug. 2014 22:47 
superpapa bedankt voor je info, ik kan me echter voorstellen dat men liever nog iets daarvoor krijgt, ook al is dat een laag bedrag.
de echte waarde en het plezier wat je er mee hebt beleeft krijg je nooit in waarde terug. Ik zal wel met wouter spreken....
nb

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 aug. 2014 05:43 
Je hebt helemaal gelijk Norby. Een kleine bijdrage is wel zo aardig. Veel plezier met de koffers.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Aangeboden: Krauser set

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven